1
Vraag
2
Reacties
A.J.F. de Wit

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Synchronisatie e-mail mislukt

Ik probeer Mail te krijgen op een nieuwe ASUS laptop. Helaas krijg ik na installatie van de e-mail en het volgen van alle voorschriften voor synchronisatie steeds bericht dat er geen synchronisatie mogelijk is. Machtiging van mijn e-mailadres bij ZIGGO moet blijkbaar veranderd worden. Ik heb daar niets over gelezen op de website van ZIGGO. Graag advies. 

Albert

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Welk mailprogramma gebruik je op welke systeemsoftware?

 

Als je IMAP gebruikt in Windows Mail of Outlook, dan hoef je alleen je emailadres in te vullen en je wachtwoord en de rest van de instellingen krijgen deze mailprogramma's van Ziggo.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Welk mailprogramma gebruik je op welke systeemsoftware?

 

Als je IMAP gebruikt in Windows Mail of Outlook, dan hoef je alleen je emailadres in te vullen en je wachtwoord en de rest van de instellingen krijgen deze mailprogramma's van Ziggo.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @A.J.F. de Wit

Een nieuwe laptop brengt ook altijd weer wat werk met zich mee. Jammer dat het met de e-mail niet in 1 keer lukt. Als je wat meer info deelt zoals @Bert ook vraagt kan hier vast een oplossing voor gevonden worden zodat je lekker kunt mailen op je nieuwe laptop 🙂 

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

En als aanvulling staan hier de instellingen van ziggo vermeld voor als je echt alles met het handje wil invoeren.

> klik <

Maar ik zou het eerst proberen zoals @Bert al aangeeft dat moet voldoende zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic