Ik wil graag het subnet van mijn thuisnetwerk aanpassen, van 192.168.178.xx naar 192.168.1.xx. Echter staat mijn router dit specifieke subnet niet toe. Ik heb begrepen dat dit de juiste plek is om dit voor elkaar te krijgen. Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @flixcor1,
Inderdaad! Je bent op de juiste plek, althans; ik kan het ook niet zelf. Maar heb het verzoek ingediend bij de afdeling die dit voor jou kan fiksen.
Het is binnen 24 tot 48 uur opgepakt. Je hoeft niks te doen en krijgt ook geen melding als het zo ver is. Mocht het nou over 2 dagen nog niet in orde zijn, reageer dan weer even in het topic! Dan checken we het nogmaals voor je 🙂
Fijne dag 😄
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In de standaardconfiguratie zijn alleen 192.168.0.0/24 en 192.168.178.0/24 beschikbaar als instelbare LAN-subnets. Een ander subnet kan door InHome Engineering worden toegevoegd, waarna je dit subnet zelf kunt instellen door het wijzigen van de DHCP-scope.
Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen enkele dagen langs in dit topic en kan je verzoek doorsturen.
Goedemorgen @flixcor1,
Inderdaad! Je bent op de juiste plek, althans; ik kan het ook niet zelf. Maar heb het verzoek ingediend bij de afdeling die dit voor jou kan fiksen.
Het is binnen 24 tot 48 uur opgepakt. Je hoeft niks te doen en krijgt ook geen melding als het zo ver is. Mocht het nou over 2 dagen nog niet in orde zijn, reageer dan weer even in het topic! Dan checken we het nogmaals voor je 🙂
Fijne dag 😄
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.