Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
flixcor1
Level 1

Subnet aanpassen

Ik wil graag het subnet van mijn thuisnetwerk aanpassen, van 192.168.178.xx naar 192.168.1.xx. Echter staat mijn router dit specifieke subnet niet toe. Ik heb begrepen dat dit de juiste plek is om dit voor elkaar te krijgen. Alvast bedankt! 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @flixcor1

Inderdaad! Je bent op de juiste plek, althans; ik kan het ook niet zelf. Maar heb het verzoek ingediend bij de afdeling die dit voor jou kan fiksen. 

Het is binnen 24 tot 48 uur opgepakt. Je hoeft niks te doen en krijgt ook geen melding als het zo ver is. Mocht het nou over 2 dagen nog niet in orde zijn, reageer dan weer even in het topic! Dan checken we het nogmaals voor je 🙂

Fijne dag 😄 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

In de standaardconfiguratie zijn alleen 192.168.0.0/24 en 192.168.178.0/24 beschikbaar als instelbare LAN-subnets. Een ander subnet kan door InHome Engineering worden toegevoegd, waarna je dit subnet zelf kunt instellen door het wijzigen van de DHCP-scope.

Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen enkele dagen langs in dit topic en kan je verzoek doorsturen.

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @flixcor1

Inderdaad! Je bent op de juiste plek, althans; ik kan het ook niet zelf. Maar heb het verzoek ingediend bij de afdeling die dit voor jou kan fiksen. 

Het is binnen 24 tot 48 uur opgepakt. Je hoeft niks te doen en krijgt ook geen melding als het zo ver is. Mocht het nou over 2 dagen nog niet in orde zijn, reageer dan weer even in het topic! Dan checken we het nogmaals voor je 🙂

Fijne dag 😄