fredverlaan
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Submappen niet in ziggo mail portaal

Hallo,

Vorige week heb ik mijn mailbox opgeschoond en verdeeld in verschillende mappen. Echter zijn deze submappen niet te zien in Ziggo Mail zelf. Ook ervaarde ik problemen met het weergeven van deze submappen in Outlook op de pc, dit probleem is echter verholpen en nu zie ik ook hier de nieuwe submappen. Dit ging echter ook niet soepel. Wanneer ik een submap maak in de Ziggo Mail zelf is deze wel te zien in Outlook of een ander extern mailprogramma. Maar andersom lijkt dit dus niet te lukken. ik zoek hiervoor dan ook een oplossing.

Daarnaast is het voor mij niet meer mogelijk om in te loggen op Outlook op mijn smartphone. Ik krijg de melding dat de verbinding met de mailserver is verlopen. Ik las op een recent forum van KPN dat er daar ook problemen mee zijn. Ik ben dan ook benieuwd of dat door iemand van Ziggo bevestigd kan worden. 

Ik hoop graag op beide vragen een antwoord te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Fred

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 44990Reacties
  • 2666Oplossingen
  • 9714Likes

Outlook en IMAP waar je op de webmail de mappen aan moet maken is altijd zo geweest.

Vanuit Outlook gaan de mappen niet naar de webmail.

Outlook kijkt alleen welke mappen er op de webmail staan en laat die zien, mails die in die mappen worden gezet, worden wel gesynchroniseerd.

"Ik krijg de melding dat de verbinding met de mailserver is verlopen."

Dat is weer een nieuwe, het is sinds oktober 2020 al tobben met Outlook op Android en Ziggo en KPN.

Er wordt gezocht naar een oplossing door Ziggo, KPN en Microsoft.

Ik kan geen mail verzenden deze gaat naar map concepten - Microsoft Community

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 44990Reacties
  • 2666Oplossingen
  • 9714Likes

Outlook en IMAP waar je op de webmail de mappen aan moet maken is altijd zo geweest.

Vanuit Outlook gaan de mappen niet naar de webmail.

Outlook kijkt alleen welke mappen er op de webmail staan en laat die zien, mails die in die mappen worden gezet, worden wel gesynchroniseerd.

"Ik krijg de melding dat de verbinding met de mailserver is verlopen."

Dat is weer een nieuwe, het is sinds oktober 2020 al tobben met Outlook op Android en Ziggo en KPN.

Er wordt gezocht naar een oplossing door Ziggo, KPN en Microsoft.

Ik kan geen mail verzenden deze gaat naar map concepten - Microsoft Community

Bekijk in context

Uitgelicht topic