Kortepet
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Stream harman kardon speakers hapert

Ik heb een harman karbon speakerset en stream via google radiostations met tunein. De radio valt een paar keer per dag een paar secondes weg. Ik dacht dat het zou verbeteren met een mash systeem die ik bij jullie gekocht heb. Helaas is dat niet zo. Hebben jullie suggesties?

9 Reacties 9
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 44986Reacties
  • 2665Oplossingen
  • 9713Likes

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Kortepet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een connect ox met daaraan rechtstreeks de mesh van ziggo (tp link). Een satelliet vlak bij de boxen. Verder bedraad Samsung tv. 

Kortepet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En nog 2 nexrboxen

Tom.
Expert
Expert
  • 5441Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1226Likes

Zou je ook het volledige upstream tabblad en netwerkhistorie willen delen?

 

Zou je daarnaast een foto van de hoofdaansluiting+wat er op aangesloten zit kunnen maken?

 

Voorbeelden van een hoofdaansluiting:

216D4BDC-3CD6-4090-99F1-65DEAD6A44B4.jpeg

Kortepet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik de upstream leveren. Waar kan ik het exporteren?

Kortepet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 
Tom.
Expert
Expert
  • 5441Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1226Likes

Je kunt de upstream en netwerkhistorie bij de markeringen vinden.

Je kunt er een screenshot van maken.

1E857B70-A8F3-4B8B-812F-B050AC015035.jpeg

Ik zie dat het modem op de tv versterker aangesloten is.

Dat is niet de huidige aansluitwijze die een goede verbinding garandeerd

 

Ik raad je aan om het volgende kostenloos bij Ziggo aan te vragen:

- POA-01-B splitter

- Modem kabel 'groen rood'

 

Dit is namelijk de juiste aansluitwijze:

7DBFF473-AD10-44F6-82EE-0F343B95F62C.jpeg

Beide uitgangen op de splitter zijn gelijkwaardig.

Het maakt dus niet uit of het modem op de linker of rechter uitgang van de splitter zit.

Kortepet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt. Zal het aan aanvragen Bert en Tom. 

 

Bedankt alvast

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1480Reacties
  • 187Oplossingen
  • 246Likes

Hi @Kortepet! Irritant dat je radio een aantal keren per dag wegvalt voor een paar seconden. Op den duur gaat dat flink storen natuurlijk! Ik zie dat @Bert en @Tom. je al te hulp zijn geschoten en ik neem aan dat je inmiddels al een nieuwe kabel en/of splitter hebt aangevraagd via onze klantenservice. Houd je ons op de hoogte van je bevindingen? 🙂

Uitgelicht topic