1
Vraag
2
Reacties
Park06

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Straatkast ingedeukt

Deze week viel het me op dat een straatkast van Ziggo ingedeukt is. Als ik erin kijk zie ik namelijk apparatuur van het merk Technetix hangen. Wellicht verstandig om dit te repareren voordat regen en andere ellende de boel verziekt. Lokatie: hoek Rijksweg - Beekstraat in Gaanderen, ter hoogte van café Hartjes.

 

Foto's toevoegen lukt trouwens niet: "Het img_1870.png-inhoudstype van de bijlage (image/png) komt niet overeen met de bestandsextentie en is verwijderd" komt continue als foutmelding. Ook geprobeerd met jpeg-formaat, maar helaas...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @Park06 en super bedankt voor het doorgeven.

Ik heb jouw melding doorgezet naar de monteursafdeling. Zij zorgen ervoor dat de kast weer uitgedeukt of gemaakt wordt 🙂

Deze meldingen worden binnen 2 weken opgelost. Het is niet dat hiervoor apart een monteur gaat rijden, maar wanneer er één in de buurt is, "pakt hij deze even mee".

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Een Ziggo moderator zal deze melding oppakken en op de juiste plaats leggen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een dag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Goed dat je het meld @Park06  

 

Tegen wat regen kan die versterker wel die zijn zo dichtgedraaid met een rubberen afdichtrand in de zeg maar soort van deksel.

De overige componenten inclusief de kabels kunnen ook tegen vocht.

 

Gaat het om de linker ? 

 

Ronihd_0-1627747765167.png

 

Park06
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is de brede kast rechts van de lantaarnpaal.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Dat is iets minder oké , WC kast iets meer gevoelig

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @Park06 en super bedankt voor het doorgeven.

Ik heb jouw melding doorgezet naar de monteursafdeling. Zij zorgen ervoor dat de kast weer uitgedeukt of gemaakt wordt 🙂

Deze meldingen worden binnen 2 weken opgelost. Het is niet dat hiervoor apart een monteur gaat rijden, maar wanneer er één in de buurt is, "pakt hij deze even mee".

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic