Hallo,
Dit is al de 2e keer deze week dat de verbinding er uit klapt... Donderdag ook al... Wordt het dit weekend nog gefixt? Of moeten we wachten tot na het weekend?
Profiel gegevens voor moderators is ingevuld.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je een dergelijke melding hebt gekregen, dan wordt er ook aan gewerkt.
De ervaring leert dat Ziggo 24/7/365 aan storingen werkt om ze op te lossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je een dergelijke melding hebt gekregen, dan wordt er ook aan gewerkt.
De ervaring leert dat Ziggo 24/7/365 aan storingen werkt om ze op te lossen.
Hi @fsu1 welkom op de Community. Een verbinding die er steeds uitklapt kun je gewoon niet van op aan. Hoe gaat het er nu mee? Heb je al verbetering gemerkt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.