1
Vraag
2
Reacties
Eagle75

Level 4
  • 23Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Storing zondag

Deze zondag treffen wij in postcode gebied *ADRES VERWIJDERD DOOR MODERATOR* een storing aan na het verleggen van de gloednieuwe internet kabel. Werkt het modem niet mee. Op zondag kan men niet bellen naar het storings nummer. Is er iemsnd die mee kan kijken op ons adres. Klant nummer zal bekend zijn. Locatie is brunssum

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Eagle75 ,
 

Ook op zondag is onze helpdesk inderdaad gewoon telefonisch en online te bereiken. Fijn dat je hier niet mee bleef zitten en Bert je van de juiste informatie mocht voorzien. Onze helpdesk is elke dag (ook in de weekenden en op feestdagen) bemand. 


Ik zie dat je gisteren contact hebt opgenomen met onze helpdesk. Je modem staat inmiddels ook goed online. Mocht je nog problemen ervaren met je diensten, laat het dan weten door een reactie in dit topic. 

Ik ben wel zo vrij geweest om je adres te verwijderen uit het topic ter bescherming van je eigen persoonsgegevens. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo moderators komen op werkdagen langs in ieder topic.

 

Op zondag is Ziggo bereikbaar: Contact met Ziggo | Klantenservice | Ziggo

 

Bert_0-1661079266635.png

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik ben benieuwd of ziggo net als kpn 24x7 bereikbaar is als het een storing betreft 

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

Praat je over de internet kabel in huis, dus van modem naar computer?

Zo ja probeer dan eens een andere kabel.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@MR_CHIP  schreef:

ik ben benieuwd of ziggo net als kpn 24x7 bereikbaar is als het een storing betreft 


@MR_CHIP Zie de contact pagina: Contact met Ziggo | Klantenservice | Ziggo

 

De chat werkt wel 24/7/365.

Als er echt een flinke storing is, dan kan dat lang duren natuurlijk, maar dat is bij KPN niet anders.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ja die chat kan je lange tijd op wachten ikk hoorde van mensen bij kpn ze gewoon kunnen bellen en als ze storing zeggen ze 24x7 iemand aan de lijn krijgen 

 

 

zelf geen ervaring mee natuurlijk

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Eagle75 ,
 

Ook op zondag is onze helpdesk inderdaad gewoon telefonisch en online te bereiken. Fijn dat je hier niet mee bleef zitten en Bert je van de juiste informatie mocht voorzien. Onze helpdesk is elke dag (ook in de weekenden en op feestdagen) bemand. 


Ik zie dat je gisteren contact hebt opgenomen met onze helpdesk. Je modem staat inmiddels ook goed online. Mocht je nog problemen ervaren met je diensten, laat het dan weten door een reactie in dit topic. 

Ik ben wel zo vrij geweest om je adres te verwijderen uit het topic ter bescherming van je eigen persoonsgegevens. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic