john.rams

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Storing webmail? 'Er is een fout opgetreden'

Inloggen op webmail niet mogelijk, krijg de melding:

 

Er is een fout opgetreden.

Probeer het nogmaals.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
john.rams
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb zojuist de instellingen opnieuw ingesteld en de cookies verwijderd en toen kon ik weer inloggen. Dus mijn probleem is opgelost.

 

Bekijk in context

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemiddag allemaal,

Sinds vandaag (4 januari 2023) is er een storing op onze mailserver bekend. Via dit nieuwe verzameltopic en onze storingspagina houden we iedereen op de hoogte van de status met betrekking tot de storing.
Omdat dit topic al een heel oud topic is, sluit ik dit draadje en stel ik voor om het eerder genoemde topic in de gaten te houden. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Reacties
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Thanks allemaal, 

Jullie meldingen zijn doorgezet en de tekst op de website over deze email storing is aangepast. Er is inderdaad niet alleen een storing met webmail maar ook als je gebruik maakt van een ander mailprogramma kun je problemen ervaren met het ophalen van email, verzenden/ontvangen. We werken aan de oplossing. Houd de storingspagina in de gaten voor updates.  

 ** Update 12-12-2022: De storing met email is opgelost, ervaar je nog steeds problemen? Open dan een nieuw topic **

37 Reacties 37
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ik zie geen storingen gemeld en kan inloggen in de webmail.

 

Op welk apparaat met welke systeemsoftware en versie en welke browser ervaar je dit?

john.rams
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

HP Elitebook, Windows 10 en Microsoft Edge

john.rams
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb zojuist de instellingen opnieuw ingesteld en de cookies verwijderd en toen kon ik weer inloggen. Dus mijn probleem is opgelost.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dank voor je update, dit kan anderen ook weer op weg helpen 🙂

MarcelO1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik krijg sinds vandaag ook deze melding als ik probeer in te loggen op Ziggo Webmail. Het verwijderen van cookies heeft niet geholpen en ook via een andere browser werkt het niet. Ik heb ook via Mijn Ziggo mijn wachtwoord gewijzigd, maar dit alles zonder resultaat. Erg vervelend.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ik las een werkende oplossing voor dit probleem van Ziggo zojuist:

 

We raden altijd aan om minimaal 1 uur te wachten met inloggen na het aanmaken van het wachtwoord. Als het nu niet werkt wil ik je vragen om (nogmaals) een nieuw wachtwoord aan te maken en dan toch minimaal een uur te wachten met voor het eerst inloggen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @MarcelO1

Erg onhandig om geen toegang te hebben tot webmail. Is het inmiddels gelukt met de tip van @Bert? Zo niet, wil je dan je gegevens invullen in je profiel? Dan kijk ik even wat ik voor je kan doen. 

MarcelO1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Rikst, het werkt inmiddels weer, bedankt 

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Kreeg een uur geleden dezelfde melding 'er is een fout opgetreden'. Eerder vanmorgen kon ik nog wel inloggen in webmail.

Browsergegevens en cookies wissen helpt niet. Ook via mijn GSM lukt het niet om in webmail te komen.

Gezien een grote piek omstreeks 8 uur op storingmelder lijkt mij hier sprake van een landelijke storing.

 

Nu ook een melding op ziggo storingen:

 

Inloggen op Webmail geeft problemen

actief
Sinds: Vrijdag 9-12 om 08:51

Wat is er aan de hand?

Als gevolg van een storing kunt u momenteel problemen ervaren met het inloggen in webmail. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte oplostijd

Nog niet bekend.

PieterBoes

Level 6
  • 91Posts
  • 2Oplossingen
  • 43Likes

Het is niet alleen webmail, ook Outlook werkt momenteel niet bij Ziggo.

Rm1955

Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 15Likes

Kom ook niet in e-mail . Krijg melding dat er een storing is sinds dinsdag . Maar gisteren nog mails gekregen. 

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Opnieuw gecheckt via Ziggo Storingen:

er staat nu inderdaad opeens een storingsmelding sinds dinsdag. 

Klopt niets van, vanmorgen vroeg werkte webmail nog wel.

Ziggo is regelmatig nogal slordig in nauwkeurige meldingen. Het valt mij al mee dat er melding wordt gemaakt.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Storing is er nog steeds, echter de melding op de site spreekt van webmail, met regulier e-mail ook storing.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi all, 

Welke foutmelding(en) krijgen jullie precies te zien bij email via Outlook of een ander mailprogramma? En is dit bij inloggen? Dan zet ik dit voor jullie door. 

Peter Horizon

Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Vandaag weer, na enkele keren in korte tijd, dat ik geen mail kan ophalen, of bekijken met thunderbird en dat ik ook niet kan inloggen op ziggo mail. Na wat wachten lost het dan wel weer op, hoop ik nu dan ook (vrijdag 9-12-2022, 11:50 uur)

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Mariska  schreef:

Hi all, 

 


Welke foutmelding(en) krijgen jullie precies te zien bij email via Outlook of een ander mailprogramma? En is dit bij inloggen? Dan zet ik dit voor jullie door. 

 


Steefb_0-1670583377560.png

 

Thunderbird en Windows mail.

 

Verzenden gaat wel.

 

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Zelfde probleem. In Office/Outlook heb ik 4 accounts. 3x Ziggo en 1x Protonmail. De 3 Ziggo accounts geven een foutmelding (kan geen verbinding maken met de server). Het Protonmail account werk prima.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Thanks allemaal, 

Jullie meldingen zijn doorgezet en de tekst op de website over deze email storing is aangepast. Er is inderdaad niet alleen een storing met webmail maar ook als je gebruik maakt van een ander mailprogramma kun je problemen ervaren met het ophalen van email, verzenden/ontvangen. We werken aan de oplossing. Houd de storingspagina in de gaten voor updates.  

 ** Update 12-12-2022: De storing met email is opgelost, ervaar je nog steeds problemen? Open dan een nieuw topic **

D.M.

Level 2
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kijk ik naar deze storingspagina van Ziggo, dan zie ik voor mijn postcodegebied nog steeds geen melding staan over deze mailstoring:

 

"Er is nu geen storing op dit adres en we werken ook niet aan ons netwerk.
Gaat er toch iets niet goed? Dat is vervelend. Geef hieronder aan wat er aan de hand is en we helpen je verder."

Uitgelicht topic