Ik ben sinds gisteravond dat mijn modem dit aangeeft
Downstream 200750000 ontgrendeld
Upstream 0 Mislukt
Status ds-scanning onbekend
Heb al een nieuwe AOP, kabels en splitter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sorry mijn excuses. De monteur van ziggo is laatst nogmaals bezig geweest in de wijkkast hierna zijn de problemen eigenlijk opgelost
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vreemd, heb je alle stekkers al een keer los gemaakt en weer goed stevig vastgedrukt of gedraaid?
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Hierbij de fotos van de aop en modem
Mijn kinder kunnen wel terug kijken op de mediabox xl. Dus er is blijkbaar wel ergens een signaal. Gewoon tv heb ik blokjes en internet doet niks
is de aop door ziggo geplaatst ?
Gezien het AOP door TS zelf is geplaatst (zie vorige topic) lijkt het mij verstandig om een monteur te laten komen.
Ja dat zal dat wel moeten. Maar waarom kan ik wel terug kijken en werkt de rest niet. Dat blijf ik dan vreemd vinden
De Mediabox XL heeft zijn eigen modem om terug te kijken en die werkt wel en zal op de frequenties zitten die nog wel doorkomen.
Maar als live TV ook niet goed gaat, dan is er toch een flink signaalprobleem.
kun je een laptop via een utp kabel aansluiten op de mediabox xl en dan een printscreen maken van de down en upstream
Hi @Vlindertjuhh,
Het lijkt erop dat er een tijdelijk probleem in je wijk gaande was, waardoor je modem wat verbindingsproblemen had. Dit is vanochtend opgelost. Ik zie tevens dat het modem online is, hoe staat het bij jou er voor?
Dat klopt hij was gister weer perfect. Maar vandaag weer precies het zelfde.
kun je een printscreen van de down en upstream maken
Goedemiddag @Vlindertjuhh
De afgelopen dagen hebben we niks meer van je vernomen. Mogelijk vanwege Pasen?
We willen je vragen de gegevens aan te leveren zoals in dit topic wordt gevraagd voor support.
Sorry mijn excuses. De monteur van ziggo is laatst nogmaals bezig geweest in de wijkkast hierna zijn de problemen eigenlijk opgelost
Dat is mooi nieuws @Vlindertjuhh
Fijn dat het na de netwerkupdate is opgelost en jij weer ongestoord kan genieten.
Bedankt voor je terugkoppeling en nog een plezierige dag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.