Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Vlindertjuhh
Level 3

Storing, modem: Upstream 0 Mislukt

Ik ben sinds gisteravond dat mijn modem dit aangeeft 

 

Downstream  200750000 ontgrendeld

Upstream     0 Mislukt

Status ds-scanning onbekend 

 

Heb al een nieuwe AOP, kabels en splitter

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vlindertjuhh
Level 3
Topicstarter

Sorry mijn excuses. De monteur van ziggo is laatst nogmaals bezig geweest in de wijkkast hierna zijn de problemen eigenlijk opgelost

Bekijk in context

0 Kudos
14 Reacties 14
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Vreemd, heb je alle stekkers al een keer los gemaakt en weer goed stevig vastgedrukt of gedraaid?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

0 Kudos
Vlindertjuhh
Level 3
Topicstarter

Hierbij de fotos van de aop en modem

2022-04-1218.54.545485178694914545624.jpg

2022-04-1218.55.166416598167340836110.jpg

0 Kudos
Vlindertjuhh
Level 3
Topicstarter

Mijn kinder kunnen wel terug kijken op de mediabox xl. Dus er is blijkbaar wel ergens een signaal. Gewoon tv heb ik blokjes en internet doet niks

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

is de aop door ziggo geplaatst ?

 

tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Gezien het AOP door TS zelf is geplaatst (zie vorige topic) lijkt het mij verstandig om een monteur te laten komen.

Vlindertjuhh
Level 3
Topicstarter

Ja dat zal dat wel moeten. Maar waarom kan ik wel terug kijken en werkt de rest niet. Dat blijf ik dan vreemd vinden

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De Mediabox XL heeft zijn eigen modem om terug te kijken en die werkt wel en zal op de frequenties zitten die nog wel doorkomen.

Maar als live TV ook niet goed gaat, dan is er toch een flink signaalprobleem.

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

kun je een laptop via een utp kabel aansluiten op de mediabox xl en dan een printscreen maken van de down en upstream

 

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van...

 

 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Vlindertjuhh,

 

Het lijkt erop dat er een tijdelijk probleem in je wijk gaande was, waardoor je modem wat verbindingsproblemen had. Dit is vanochtend opgelost. Ik zie tevens dat het modem online is, hoe staat het bij jou er voor?

Vlindertjuhh
Level 3
Topicstarter

Dat klopt hij was gister weer perfect. Maar vandaag weer precies het zelfde.

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

kun je een printscreen van de down en upstream maken 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Vlindertjuhh

 

De afgelopen dagen hebben we niks meer van je vernomen. Mogelijk vanwege Pasen?

We willen je vragen de gegevens aan te leveren zoals in dit topic wordt gevraagd voor support.

0 Kudos
Vlindertjuhh
Level 3
Topicstarter

Sorry mijn excuses. De monteur van ziggo is laatst nogmaals bezig geweest in de wijkkast hierna zijn de problemen eigenlijk opgelost

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Dat is mooi nieuws @Vlindertjuhh

Fijn dat het na de netwerkupdate is opgelost en jij weer ongestoord kan genieten.

Bedankt voor je terugkoppeling en nog een plezierige dag.

 

0 Kudos