1
Vraag
2
Reacties
Vlindertjuhh

Raadgever
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Storing, modem: Upstream 0 Mislukt

Ik ben sinds gisteravond dat mijn modem dit aangeeft 

 

Downstream  200750000 ontgrendeld

Upstream     0 Mislukt

Status ds-scanning onbekend 

 

Heb al een nieuwe AOP, kabels en splitter

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vlindertjuhh
topicstarter
Raadgever
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sorry mijn excuses. De monteur van ziggo is laatst nogmaals bezig geweest in de wijkkast hierna zijn de problemen eigenlijk opgelost

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61524Posts
  • 4191Oplossingen
  • 15659Likes

Vreemd, heb je alle stekkers al een keer los gemaakt en weer goed stevig vastgedrukt of gedraaid?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Vlindertjuhh
topicstarter
Raadgever
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hierbij de fotos van de aop en modem

2022-04-1218.54.545485178694914545624.jpg

2022-04-1218.55.166416598167340836110.jpg

Vlindertjuhh
topicstarter
Raadgever
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mijn kinder kunnen wel terug kijken op de mediabox xl. Dus er is blijkbaar wel ergens een signaal. Gewoon tv heb ik blokjes en internet doet niks

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8558Posts
  • 545Oplossingen
  • 1982Likes

is de aop door ziggo geplaatst ?

 

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 14270Posts
  • 881Oplossingen
  • 5825Likes

Gezien het AOP door TS zelf is geplaatst (zie vorige topic) lijkt het mij verstandig om een monteur te laten komen.

Vlindertjuhh
topicstarter
Raadgever
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja dat zal dat wel moeten. Maar waarom kan ik wel terug kijken en werkt de rest niet. Dat blijf ik dan vreemd vinden

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61524Posts
  • 4191Oplossingen
  • 15659Likes

De Mediabox XL heeft zijn eigen modem om terug te kijken en die werkt wel en zal op de frequenties zitten die nog wel doorkomen.

Maar als live TV ook niet goed gaat, dan is er toch een flink signaalprobleem.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8558Posts
  • 545Oplossingen
  • 1982Likes

kun je een laptop via een utp kabel aansluiten op de mediabox xl en dan een printscreen maken van de down en upstream

 

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van...

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6629Posts
  • 759Oplossingen
  • 2630Likes

Hi @Vlindertjuhh,

 

Het lijkt erop dat er een tijdelijk probleem in je wijk gaande was, waardoor je modem wat verbindingsproblemen had. Dit is vanochtend opgelost. Ik zie tevens dat het modem online is, hoe staat het bij jou er voor?

Vlindertjuhh
topicstarter
Raadgever
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dat klopt hij was gister weer perfect. Maar vandaag weer precies het zelfde.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8558Posts
  • 545Oplossingen
  • 1982Likes

kun je een printscreen van de down en upstream maken 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3002Posts
  • 359Oplossingen
  • 825Likes

Goedemiddag @Vlindertjuhh

 

De afgelopen dagen hebben we niks meer van je vernomen. Mogelijk vanwege Pasen?

We willen je vragen de gegevens aan te leveren zoals in dit topic wordt gevraagd voor support.

Vlindertjuhh
topicstarter
Raadgever
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sorry mijn excuses. De monteur van ziggo is laatst nogmaals bezig geweest in de wijkkast hierna zijn de problemen eigenlijk opgelost

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3002Posts
  • 359Oplossingen
  • 825Likes

Dat is mooi nieuws @Vlindertjuhh

Fijn dat het na de netwerkupdate is opgelost en jij weer ongestoord kan genieten.

Bedankt voor je terugkoppeling en nog een plezierige dag.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic