@Arn0.77
Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen.
Het is opvallend dat je nog wel TV kan kijken en je zou dan toch zeggen dat er signaal aanwezig is tot aan de woning.
Kun je voor de zekerheid de situatie (een foto) laten zien van hoe je modem is aangesloten op het netwerk?
Je kunt er het goed is nog wel inloggen op het modem. Kun je ook een screenshot maken van welke downstream waardes je in het modem ziet?
Dit kun je doen d.m.v. de volgende stappen:
1: Log in op het modem via 192.168.178.1
2: De standaard wachtwoord van het modem staat onderop het modem, of op het kaartje van het modem wat bijgeleverd is
3: Ga naar Geavanceerde instellingen
4: Ga naar 'Netwerk status'
5: Klik op 'Downstream'
Wil je een screenshot maken van deze pagina en het met ons delen? En kun je hetzelfde doen voor je Upstream?
Als het goed is gaan we maar 1 downstream kanaal zien, en ben ik benieuwd naar het 'Vermogen' wat we terug zien.
IK zie dat er op 09-09 meer modems offline waren, maar dat 99% ook weer online is en dat we dit probleem nu als een 'individuele' storingsmelding moeten behandelen. Als er geen eerdere afspraak mogelijkheid was, dan kan ik hem nu ook niet vervroegen. 😞