Glenn84

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Storing internet + tv

Is er in Heerlen een storing? Ik was NPO1 op tv aan het kijken en in een keer krijg ik de melding "sorry, deze zender doet het nu niet" (CS2004) ook is alle internet weggevallen (WiFi + bekabeld) en een groen lampje op de modem knippert. Weet iemand hoe dit van het ene op het andere moment is gebeurd?

Mvg Glenn 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Glenn84
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik had gekeken op ziggo.nl of er storingen waren op mijn adres en in eerste instantie gaf deze geen storingen in de buurt aan, maar nu heb ik na 10 minuten nog eens geprobeerd en gaf hij wel 1 actieve storing aan waar op dit moment aan gewerkt wordt. Ik zal gewoon nog even geduld moeten hebben en hopen dat het snel verholpen is. Toch bedankt voor de snelle reactie 

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Op de storingspagina kun je controleren of er een bekende storing is. Mogelijk heeft dit met de recente overstromingen te maken.

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Glenn84
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik had gekeken op ziggo.nl of er storingen waren op mijn adres en in eerste instantie gaf deze geen storingen in de buurt aan, maar nu heb ik na 10 minuten nog eens geprobeerd en gaf hij wel 1 actieve storing aan waar op dit moment aan gewerkt wordt. Ik zal gewoon nog even geduld moeten hebben en hopen dat het snel verholpen is. Toch bedankt voor de snelle reactie 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Bij een bekende storing is het inderdaad even afwachten. Je kunt je 06-nummer invoeren op de storingspagina, dan ontvang je updates via SMS.

Uitgelicht topic