Vraag
Reacties
Aankondigingen
h.g.muijs
Level 1

Storing duurt nu al veel te lang wacht al vanaf 05 uur vanmorgen op enige uitleg van Ziggo. Waar blojft die nu?.

Voerenaal
0 Kudos
9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi,

Heb je misschien wat aan dit topic?

Groet,
Evert
0 Kudos
h.g.muijs
Level 1
Topicstarter
Tsja, ik zou verbaasd zijn als ik hier geen algemeen antwoord kreeg. Een post 's-morgens online gezet en voor de verdere rest geen info geven als om 17:00 uur verteld wordt dat het grootste gedeelte van de klanten weer internet heeft. En ik die tot de andere groep behoor wederom geen uitleg wat er aan de hand is en wanneer ik wel weer online en bellen kan. Sorry ben Woest omdat er van jullie kant door de dag heen geen info gegeven wordt volgens officiële kanalen, en ik als klant kan niet bellen en internetten. Als kleine zakenman worden jullie dus niet hartelijk bedankt. Maar dat zal jullie een rotzorg zijn.
0 Kudos
h.g.muijs
Level 1
Topicstarter
Oh ja en pas om 18:10 uur was alles hier weer verholpen. Meer dan 12 uur geen enkele info van Ziggo! Ba, bah...
Trouwens al die uren zijn die zonnepanelen van mij dus ook weggegooid geld want die produceren niets omdat ik geen internet heb.
Een prachtige zonovergoten dag naar de knoppen doordat jullie je zaakjes niet op orde hebben. Of wordt dat soms vergoed?
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
h.g.muijs Eerst even uitleg over de community, op deze community helpen klanten elkaar. Er is ondersteuning van Ziggo personeel die te herkennen zijn aan Ziggo in hun naam. Ik ben dus een klant, net zoals jij.

Ziggo zal altijd de verwachte oplostijd vermelden op de storingschecker, maar zolang die niet bekend is of die met weinig zekerheid te melden is, zullen ze het niet doen. Je hebt er dan namelijk ook niets aan, de kans op teleurstelling is dan alleen maar groter.

Als een storing langer dan 12 uur heeft geduurd, kun je bij Ziggo om een vergoeding vragen.
Zo te lezen werkt het bij jou weer dus kun je contact opnemen met Ziggo om die vergoeding aan te vragen.
0 Kudos
sebas14
Level 11
h.g.muijs wrote:

Trouwens al die uren zijn die zonnepanelen van mij dus ook weggegooid geld want die produceren niets omdat ik geen internet heb.
Een prachtige zonovergoten dag naar de knoppen doordat jullie je zaakjes niet op orde hebben. Of wordt dat soms vergoed?

Over je zonnepanelen hoef je geen zorgen te maken. Dat registreert je KWH meter (stroommeter) in de meterkast wel. Daar hoef je geen internet voor te hebben.
Die blijven dus gewoon produceren en krijg je daar gewoon je vergoeding voor als normaal. Ziggo heeft daar niks mee te maken.
0 Kudos
Steefb
Level 20
Klanten van Ziggo hebben te kampen gehad met een storing,die volgens Ziggo
na 20.00 uur was opgelost. In veel delen van het land werkten het internet en de
vaste telefonie niet. Duizenden mensen hadden er last van. Ziggo raadt klanten
aan hun modem te resetten als zich nog problemen voordoen.
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
sebas14 Je Bent niet de enige er zijn meer mensen getroffen en zo te zien is het beste storing in de lijn Amsterdam naar zuiden toe. Wat de oorzaak is weten we niet, of dit met Limburg te maken heeft of iets anders, maar dat horen we morgen wel.

Het is gewoon erg vervelend.
0 Kudos
Steefb
Level 20
https://tweakers.net/nieuws/151244/ziggo-kampt-met-omvangrijke-storing-in-limburg.html

Artwido
7 april 2019 17:22Volgens de klantenservice kunnen modems die niet verbonden zijn niet verbinden, dit is een NIEUWE storing die los staat v/d storing in Limburg en doet zich landelijk voor. Technisch gezegd: de DHCP server van Ziggo is overleden en geeft geen IP adressen meer uit... Klantenservice heeft geen idee wanneer het opgelost is!
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Steefb wrote:
https://tweakers.net/nieuws/151244/ziggo-kampt-met-omvangrijke-storing-in-limburg.html

Artwido7 april 2019 17:22Volgens de klantenservice kunnen modems die niet verbonden zijn niet verbinden, dit is een NIEUWE storing die los staat v/d storing in Limburg en doet zich landelijk voor. Technisch gezegd: de DHCP server van Ziggo is overleden en geeft geen IP adressen meer uit... Klantenservice heeft geen idee wanneer het opgelost is!

Ik wilde hem net kopieren met je naam erbij :wink: