@Serkan
Hallo Serkan,
Sorry voor mijn late reactie, maar je bericht is mij volledig ontgaan. Kreeg de emails in mijn spambox. Ik ben wel "blij" dat het gelukkig niet aan mijn aansluiting ligt. Dan blijft helaas weer de slechte communicatie weer gehandhaafd(niet door jou) maar door andere mensen in dit topic die dus een monteur wilde aansturen omdat dit aan mijn kabels of aansluiting zou liggen. Ik zou de enige in de buurt zijn die ruis op de downstream en niet de hele wijk zoals nu gezegd wordt. Ik zeg het alleen maar om jullie te helpen en niet om vervelend te zijn, maar de communicatie is zoals eerder gezegd nog steeds niet op orde.
Dan over de "storing". Kreeg helaas vanmorgen op mijn telefoon een sms dat de storing nog langer gaat duren. Wordt dus weer uitgesteld. Is die grond kabel van jullie zo moeilijk bereikbaar of te repareren? Dit zou normaal maximaal 2 dagen mogen duren lijkt me. Maar ik kreeg ook al eerder een beetje een toespeling van de klantenservice dat iemand het netwerk stoort in deze buurt. Kun jij of mag jij daar meer over zeggen?
Had er met name woensdag middag heel veel last van, toen kreeg ik heel veel meldingen verbinding verbroken op meerdere apparaten. Bedankt zoals altijd weer voor je bijdrage en tijd en ik wens je alvast een goed weekend!