Breda

Level 6
  • 83Posts
  • 4Oplossingen
  • 46Likes

Storing SmartWifi app

Sinds vanmorgen geeft de SmartWifi app een foutmelding. De ene keer dat je geen abonnement hebt, dan weer dat je geen account hebt. Volgens de helpdesk is er een landelijk probleem met de smartwifi app. Afwachten tot morgen dan maar weer.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, goedemorgen!

Helaas was er gisteren een storing gaande. De Smartwifi app gaf bij het openen / inloggen de melding dat er een internetabonnement nodig was. Goed nieuws. Deze storing is inmiddels opgelost en ik ben blij om te lezen dat @Breda bevestigd dat het euvel inderdaad is verholpen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Klopt er is een storing met de Smart Wifi App en dit is doorgegeven aan de Ziggo medewerkers, zodra er meer feedback is, wordt dit terug gekoppeld. Voor nu is het even afwachten en de app sluiten.

 

Er wordt aan probleem gewerkt. Er zijn al meerdere mensen met zelfde probleem.

Breda
Topicstarter
Level 6
  • 83Posts
  • 4Oplossingen
  • 46Likes

18.00 storing is opgelost👍

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Dank je wel voor de terug koppeling, ik had ook al doorgegeven. 😊

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi allen, goedemorgen!

Helaas was er gisteren een storing gaande. De Smartwifi app gaf bij het openen / inloggen de melding dat er een internetabonnement nodig was. Goed nieuws. Deze storing is inmiddels opgelost en ik ben blij om te lezen dat @Breda bevestigd dat het euvel inderdaad is verholpen. 

Uitgelicht topic