1
Vraag
2
Reacties
fredster

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Steeds wegvallende wifi

Hallo,

 

Ik heb voortdurend last van de wifi die weg valt. Dit gebeurt met de gsm, smart tv en laptop. Mijn Android tv box is bekabeld en die werkt zonder problemen. Het modem hangt in de huiskamer waar ook mijn apparatuur is op een afstand van 2 tot 3 meter. Daar het bekabeld gedeelte goed werkt is er dus niets aan de hand met de aansluitingen. Zelf denk ik dat het modem aan vervanging toe is gezien de leeftijd.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @fredster, welkom op de Ziggo Community!

 

Irritant dat de wifi telkens wegvalt! Ik ben het helemaal met jou en @Bert eens dat je modem aan vervanging toe is, ik heb je dan ook zojuist een nieuwe opgestuurd! Je hebt deze binnen 5 werkdagen in huis.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je modem is zeker aan vervanging toe, je krijgt er dan één waar je 2,4 en 5 GHz tegelijk kunt gebruiken.

 

Maar mogelijk zijn ook je aansluitmaterialen aan vervanging toe, dan kan een Ziggo medewerker die gelijk meesturen.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

fredster
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank voor de snelle reactie.

Ik ben op dit moment niet thuis zodat ik niet een foto kan maken, maar alle aansluitingen en de splitter zijn vorige maand vervangen en alles is Ziggo geschikt. Maar mocht een foto toch noodzakelijk dan kan ik dat morgen wel even doen.

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan is alleen een nieuw modem de oplossing.

Een Ziggo moderator kan die naar je opsturen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @fredster, welkom op de Ziggo Community!

 

Irritant dat de wifi telkens wegvalt! Ik ben het helemaal met jou en @Bert eens dat je modem aan vervanging toe is, ik heb je dan ook zojuist een nieuwe opgestuurd! Je hebt deze binnen 5 werkdagen in huis.

fredster
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel @Alex, heb het nieuwe modem inmiddels ontvangen en geïnstalleerd. Tot nu toe werkt het perfect. Nu nog even wachten tot de bestelde pods binnen komen voor een perfect wifi signaal door het hele huis. Het oude modem wat moet ik daar mee doen?

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

Oude modem breng je naar de milieustraat, dit omdat we het modem niet opnieuw kunnen inzetten. 

Tof dat je ook de wifipods krijgt! Dan is je wifi straks helemaal tiptop in orde! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic