Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
fasemc wrote:
De laatste tijd lijkt zowel de 2,4 als 5 ghz verbinding ineens weg te zijn, de ipads zijn de verbinding kwijt en ook mijn android telefoon heeft geen verbinding meer. Ik zie op die apparaten bij de beschikbare netwerken wel mijn 2,4 ghz en 5 ghz netwerken, qua sterkte van het signaal lijken die ook wel goed te zijn. Alleen als ik dan probeer te connecten krijg ik de melding : Verbonden, geen internet...
Ik heb een switch aangesloten , bedraad op de mediabox nl, waar 2 desktop pc'op zijn aangesloten, voor de rest geen toeters en bellen....
Zwavelstok wrote:
Ik denk zoals eerder aangegeven dat er een aparte modem moet worden aangevraagd. Internet via een mediabox geeft enorm problemen. Internet staat er helemaal vol mee.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.