Safe Online geeft steeds de melding om de computer opnieuw op te starten ivm update.
Nieuwe Safe online update is opgehaald en staat op “Waiting restart...”
Computer al meerdere malen gerestart maar situatie verandert niet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Steefb, dank voor je reactie.
Gisteren via de Servicedesk van Ziggo doorverwezen naar de supportdesk van F-Secure en die zouden mij een mail sturen met de instructies hoe dit te verhelpen. Tot gisteravond niets ontvangen en toen maar mbv FsUninstallationTool F-Secure helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Probleem hiermee opgelost.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je je computer echt opnieuw opgestart via > Start > Rechts klikken > opnieuw opstarten?
Anders safe online verwijderen en opnieuw installeren.
Beste Steefb, dank voor je reactie.
Gisteren via de Servicedesk van Ziggo doorverwezen naar de supportdesk van F-Secure en die zouden mij een mail sturen met de instructies hoe dit te verhelpen. Tot gisteravond niets ontvangen en toen maar mbv FsUninstallationTool F-Secure helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Probleem hiermee opgelost.
Goedemorgen @ajes01 en welkom op de Community,
Wat fijn om te lezen dat het probleem met Safe Online is opgelost door het programma te verwijderen en opnieuw te installeren. Laat het maar weten als we je hier nog ergens mee kunnen helpen.
Nog een prettige dag gewenst!
Groeten,
Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.