Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
RobertKoopman wrote:
Er komt een nieuwe docsis standaard, snelheden tot een gigabit (of zelfs hoger?) zijn dan mogelijk.
Nieuwe glasvezelnetwerken worden amper nog aangelegd wegens gebrek aan potentiële klanten.
Gaat een investeerder niet zomaar instappen.
Het kabelnet vervangen door glasvezel vergt een mega investering dus de kans is nul tot nihil.
En staar je niet blind over glasvezel.
Ik had bij Ziggo 400/40 en deed mijn backups in de nachtelijke uren naar externe locaties.
Ging altijd goed.
Nu heb ik 750/750 en doe nog precies hetzelfde.
N.N. wrote:
Het kabelnetwerk van Ziggo bestaat al voor 97% uit glasvezel, het resterende coax loopt nog van de wijkversterkers naar de straatkasten en van de straatkasten naar de woningen.
Twan79 wrote:
Is het voor Ziggo mogelijk om op glasvezel te gaan? Lijkt me de enigste mogelijkheid om in de toekomst hogere bandbreedtes te realiseren? vooral ook voor uploads... Ik vind dat we daar in NL toch wel wat achterlopen. Ik zou dit graag willen testen mocht Ziggo dit ooit gaan doen.
Oscar030 wrote:Twan79 wrote:volgens mij is de uitrol van glasvezel achter gebleven bij de verwachting. Dit zou mede komen suggereert men omdat het huidige netwerk met de hoogste snelheid bij Ziggo niet veel onderdoet voor glasvezel verbindingen. Plus veel oude wijken in de randstad hebben wel kabel en is het aanleggen van glasvezel voor de leverende partijen nog steeds een te dure zaak....maar in de toekomst zal er een vervanging voor de kabel niet uit te sluiten zijn
Is het voor Ziggo mogelijk om op glasvezel te gaan? Lijkt me de enigste mogelijkheid om in de toekomst hogere bandbreedtes te realiseren? vooral ook voor uploads... Ik vind dat we daar in NL toch wel wat achterlopen. Ik zou dit graag willen testen mocht Ziggo dit ooit gaan doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.