1
Vraag
2
Reacties
HME1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Standaard IPV6 wijzigen in IPV4

Mijn externe bureaubladverbinding met kantoor valt steeds uit en moet ik weer inloggen. Dat gebeurt ten minste 1 x per uur. Volgens onze automatiseerder omdat mijn verbinding op standaard IPV6 staat en ons netwerk op kantoor via IPV4 communiceert. Ik heb dat 1 week geleden gemeld bij Ziggo en ze zouden dat aanpassen. Vanmiddag gebeld en ze adviseerde mij stroom eraf te halen van de box en dan weer opstarten. Tot op heden gebeurt er niets en staat de standaard gateway nog steeds op een IPV6 adres

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 33342Posts
  • 2399Oplossingen
  • 16876Likes

Verbinden via IPv4 kan problemen opleveren bij DS-Lite (subnet 213.127.0.0/17), in dat geval kan het profiel naar IPv4 Only omgezet worden door Ziggo.

 

Wat is de eerste helft van jouw publieke IPv4-adres?

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 33342Posts
  • 2399Oplossingen
  • 16876Likes

Verbinden via IPv4 kan problemen opleveren bij DS-Lite (subnet 213.127.0.0/17), in dat geval kan het profiel naar IPv4 Only omgezet worden door Ziggo.

 

Wat is de eerste helft van jouw publieke IPv4-adres?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen HME1, ik zie dat er inmiddels IPV4 only is aangevraagd. Zoals @tobiastheebe al aangaf lijkt dit de oplossing te zijn voor je probleem. Heeft het je probleem ook opgelost? We horen het graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic