Mijn externe bureaubladverbinding met kantoor valt steeds uit en moet ik weer inloggen. Dat gebeurt ten minste 1 x per uur. Volgens onze automatiseerder omdat mijn verbinding op standaard IPV6 staat en ons netwerk op kantoor via IPV4 communiceert. Ik heb dat 1 week geleden gemeld bij Ziggo en ze zouden dat aanpassen. Vanmiddag gebeld en ze adviseerde mij stroom eraf te halen van de box en dan weer opstarten. Tot op heden gebeurt er niets en staat de standaard gateway nog steeds op een IPV6 adres
Opgelost! Ga naar oplossing.
Verbinden via IPv4 kan problemen opleveren bij DS-Lite (subnet 213.127.0.0/17), in dat geval kan het profiel naar IPv4 Only omgezet worden door Ziggo.
Wat is de eerste helft van jouw publieke IPv4-adres?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Verbinden via IPv4 kan problemen opleveren bij DS-Lite (subnet 213.127.0.0/17), in dat geval kan het profiel naar IPv4 Only omgezet worden door Ziggo.
Wat is de eerste helft van jouw publieke IPv4-adres?
Goedemorgen HME1, ik zie dat er inmiddels IPV4 only is aangevraagd. Zoals @tobiastheebe al aangaf lijkt dit de oplossing te zijn voor je probleem. Heeft het je probleem ook opgelost? We horen het graag van je!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.