Vraag
Reacties
Oplossing
HME1
Level 1

Standaard IPV6 wijzigen in IPV4

Mijn externe bureaubladverbinding met kantoor valt steeds uit en moet ik weer inloggen. Dat gebeurt ten minste 1 x per uur. Volgens onze automatiseerder omdat mijn verbinding op standaard IPV6 staat en ons netwerk op kantoor via IPV4 communiceert. Ik heb dat 1 week geleden gemeld bij Ziggo en ze zouden dat aanpassen. Vanmiddag gebeld en ze adviseerde mij stroom eraf te halen van de box en dan weer opstarten. Tot op heden gebeurt er niets en staat de standaard gateway nog steeds op een IPV6 adres

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Verbinden via IPv4 kan problemen opleveren bij DS-Lite (subnet 213.127.0.0/17), in dat geval kan het profiel naar IPv4 Only omgezet worden door Ziggo.

 

Wat is de eerste helft van jouw publieke IPv4-adres?

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Verbinden via IPv4 kan problemen opleveren bij DS-Lite (subnet 213.127.0.0/17), in dat geval kan het profiel naar IPv4 Only omgezet worden door Ziggo.

 

Wat is de eerste helft van jouw publieke IPv4-adres?

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen HME1, ik zie dat er inmiddels IPV4 only is aangevraagd. Zoals @tobiastheebe al aangaf lijkt dit de oplossing te zijn voor je probleem. Heeft het je probleem ook opgelost? We horen het graag van je! 

0 Kudos