Nieuw witte modem vandaag geïnstalleerd.
De oude stond in bridge ivm meshmodem .
Gebeld met de service dienst en deze vertelde mij dat je het zelf kan doen bij instelling in het modem.
De wifi kan ik op geen enkele wijze bereiken , en mijn laptop heeft geen kabel aansluiting.
Kan ook niet via ip adres mijn modem bereiken.
Staat mijn modem al in bridge? Lampje brandt groen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als het goed is wordt de brige mode bij wissel van modem vanzelf meegenom.
De klantenservice zit fout, in bridge zetten kun je niet zelf.
Vul dit formulier in
We kunnen je modem alleen op afstand in bridge-modus zetten. Ga verder en vul straks het bridge-modus formulier in:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als het goed is wordt de brige mode bij wissel van modem vanzelf meegenom.
De klantenservice zit fout, in bridge zetten kun je niet zelf.
Vul dit formulier in
We kunnen je modem alleen op afstand in bridge-modus zetten. Ga verder en vul straks het bridge-modus formulier in:
Zelf bridge mode in- en uitschakelen was alleen mogelijk in voormalig UPC-gebied en is sinds eind juni niet meer mogelijk.
Een continu groene status-LED betekent inderdaad bridge mode actief is. Je moet hierbij een eigen router aansluiten, of router mode opnieuw laten inschakelen door Ziggo, bijvoorbeeld via bovenstaand formulier.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.