Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
bjmeulenbeld
Level 1

Staat modem al in bridge?

Nieuw witte modem vandaag geïnstalleerd.

De oude stond in bridge ivm meshmodem .

Gebeld met de service dienst en deze vertelde mij dat je het zelf kan doen bij instelling in het modem.

De wifi kan ik op geen enkele wijze bereiken , en mijn laptop heeft geen kabel aansluiting.

Kan ook niet via ip adres mijn modem bereiken.

Staat mijn modem al in bridge? Lampje brandt groen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Als het goed is wordt de brige mode bij wissel van modem vanzelf meegenom.

 

 

De klantenservice zit fout, in bridge zetten kun je niet zelf.

 

 

Vul dit formulier in

Bridge-modus is niet zelf in te schakelen

We kunnen je modem alleen op afstand in bridge-modus zetten. Ga verder en vul straks het bridge-modus formulier in:

Stappenplan Bridge-modus | Ziggo | Klantenservice

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb
Level 20

Als het goed is wordt de brige mode bij wissel van modem vanzelf meegenom.

 

 

De klantenservice zit fout, in bridge zetten kun je niet zelf.

 

 

Vul dit formulier in

Bridge-modus is niet zelf in te schakelen

We kunnen je modem alleen op afstand in bridge-modus zetten. Ga verder en vul straks het bridge-modus formulier in:

Stappenplan Bridge-modus | Ziggo | Klantenservice

tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Zelf bridge mode in- en uitschakelen was alleen mogelijk in voormalig UPC-gebied en is sinds eind juni niet meer mogelijk.

 

Een continu groene status-LED betekent inderdaad bridge mode actief is. Je moet hierbij een eigen router aansluiten, of router mode opnieuw laten inschakelen door Ziggo, bijvoorbeeld via bovenstaand formulier.