Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
In de ander topic maak ik melding van een vreemd probleem waarbij mijn internet snelheid downstream soms halveert; in dit topic veronderstel ik dat de splitter in eerste instantie het probleem lijkt te zijn. Gisteren heb ik contact opgenomen met de servicedesk van Ziggo en gevraagd om een nieuwe splitter. De medewerker in kwestie keek nog even mee met mij en zei dat mijn connectbox in router modus staat en niet in bridgemodus. Dit klopt echter niet met de werkelijkheid; mijn connectbox staat in bridge en in gebruik mijn eigen router (ivm wat meer instelmogelijkheden ). De bridge modus wordt nog eens bevestigd doordat ik de connectbox kan benaderen middels 192.168.100.1 ; in router modus zou dit 192.168.178.1 zijn. Kijk ik nu in de connectbox dan zie ik op de homepagina inderdaad ‘Router status” staan.
Ga ik echter naar de menuoptie “Status” dan zegt de connectbox dat hij in bridge modus staat hetgeen klopt met mijn configuratie.
De connectbox lijkt zichzelf dus tegen te spreken.
Is mijn connectbox nu zo in de war ? Is dat misschien de oorzaak van mijn downstream probleem ? Of klopt het hoofdscherm wel en is de tekst gewoon wat ongelukkig gekozen ? Was de helpdesk medewerker dan abuis ?
WIl iemand die zijn Connectbox (Aris) ook in bridgemodus heeft staan eens vergelijken ?
@Jan F. Dank je wel voor het vergelijken. Dan gaat het met de Connectbox verder goed en was de servicedesk medewerker blijkbaar abuis. Alles werkt verder prima, behalve dan die nog onverklaarbare halvering van de snelheid na een periode x. Maar daar is een ander draadje voor.
Update: 18 april 16:30 uur ZiggoIn de eerste plaats willen we iedereen
ontzettend bedanken voor alle feedback van de test, dit is voor ons erg
waardevol geweest. En zoals opgemerkt is vandaag de hoger...