1
Vraag
2
Reacties
Jan Mertens

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Spotnet werkt niet meer - downloadlimiet bereikt.

Na heel lang en plezierig gebruik van Spotnet 1.9.0.5 kreeg ik gisteren plots de melding: gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist.
Ik gebruik de news.ziggo.nl nieuwsserver, poort 119. De gebruikersnaam en het wachtwoord zijn dezelfde als voor mijn Ziggo-mail en zijn niet recent gewijzigd.
De ziggo medewerker kon mij niet verder helpen.

Misschien één van jullie ?

PS ik heb Spotnet al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (zonder resultaat).
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan Mertens
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Zoals beloofd ! Het feit, dat ik niet meer kon inloggen op de nieuwsserver van Ziggo en Spotnet dientengevolge de melding "gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist" gaf, wordt veroorzaakt door overschrijding van de downloadlimiet van die maand. Elke maand wordt de teller door Ziggo weer op 0 gezet. Ziggo klantenservice weet op welke datum dat voor jou gebeurt. Ziggo kan tussentijds geen info geven over de hoeveelheid mb's die je in die maand hebt gedownload.
Probleem opgelost !:grinning:

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Is toevallig je abonnement gewijzigd? Dan werken nieuwsgroepen niet meer.

Probeer anders eens hier te zoeken.

https://community.ziggo.nl/search?q=spotnet
Jan Mertens
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Mijn abonnement is niet gewijzigd. Bedankt voor je link.
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Jan Mertens wrote:
Mijn abonnement is niet gewijzigd. Bedankt voor je link.


Nieuwsgroepen via A2000/Chello/UPC/Ziggo zijn helaas niet meer zoals ze geweest zijn... Ik ben hier zeer over te spreken.

Kan zelf al langer geen gebruik meer maken van de nieuwsservers van ziggo.
Jan Mertens
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je alternatief. Ik zal het onthouden. Ik download niet erg veel. Daarom wil ik toch eerst kijken waarom het plotseling niet meer lukt met de nieuwsgroepen van Ziggo.
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Jan Mertens wrote:
Bedankt voor je alternatief. Ik zal het onthouden. Ik download niet erg veel. Daarom wil ik toch eerst kijken waarom het plotseling niet meer lukt met de nieuwsgroepen van Ziggo.


Als het niet om al te veel data gaat en snelheid is niet echt een pre, kan je evt een gratis nieuwsserver pakken.
Jan Mertens
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
De Ziggo helpdesk kon mij niet verder helpen dan te verwijzen naar deze community.
Ik denk dat ik er inmiddels zelf achter ben gekomen wat het probleem is. Ik heb bij Ziggo een abonnement dat een aantal beperkingen kent voor wat betreft nieuwsgroepen. Eén daarvan is een downloadquotum per maand met een Fair Use policy. Bij mijn abonnement is dat 10 GB. Nou heb ik - bij uitzondering - deze maand een post gedownload van 11 GB. Ik vermoed, dat ik daarom niet meer kan inloggen op de nieuwserver. Ik verwacht dan ook dat ik vanaf juni weer kan inloggen. Als dat zo is, laat ik het jullie weten.
Jan Mertens
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Zoals beloofd ! Het feit, dat ik niet meer kon inloggen op de nieuwsserver van Ziggo en Spotnet dientengevolge de melding "gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist" gaf, wordt veroorzaakt door overschrijding van de downloadlimiet van die maand. Elke maand wordt de teller door Ziggo weer op 0 gezet. Ziggo klantenservice weet op welke datum dat voor jou gebeurt. Ziggo kan tussentijds geen info geven over de hoeveelheid mb's die je in die maand hebt gedownload.
Probleem opgelost !:grinning:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic