1
Vraag
2
Reacties
Descart

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Spotify werkt niet meer op Denon AVR X1100

Kan Spotify niet meer verbinden met mijn Denon reciever AVR X1100. Heeft altijd gewerkt met KPN. Wie weet raad? :confounded:
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Descart
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Booster ingesteld en meteen verbonden met Spotify. Alles nu oke.:laughing:

Bekijk in context

9 Reacties 9
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8182Posts
  • 311Oplossingen
  • 3212Likes
Descart wrote:
Kan Spotify niet meer verbinden met mijn Denon reciever AVR X1100. Heeft altijd gewerkt met KPN. Wie weet raad? :confounded:


Hi,

Het is handig om iets meer info te geven , bijvoorbeeld op welk medium probeer je spotify af te spelen ? via telefoon en dan streamen naar de Denon ? Welk modem heb je ? met iets meer info kunnen we beter een analyse maken 😉
Steefb

Level 20
  • 15968Posts
  • 3001Oplossingen
  • 7348Likes
Descart wrote:
Kan Spotify niet meer verbinden met mijn Denon reciever AVR X1100. Heeft altijd gewerkt met KPN. Wie weet raad? :confounded:


Opnieuw instellen??
Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes
Kijk voor update van firmware voor denon. Dit had ik laatst ook met mijn marantz. Na update werkte het weer. Maar update is aangepast vanwege spotify. Staat iets over op een discussie forum van marantz / denon enz...
Postman

Level 1
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 0Likes
Voor het opnieuw instellen van Spotify: http://manuals.denon.com/AVRX1100W/NA/EN/SXQWSYswnqxjgm.php

Verder inderdaad belangrijk om te weten hoe de Denon verbonden is, via WiFi? Via netwerk? Zijn de kabels wel goed aangesloten? Wellicht de Denon zelf kijken of die internet verbinding heeft (en dus netwerk), als dit al niet werkt dan gaat Spotify ook nooit werken natuurlijk.
Instellen Denon thuisnetwerk (LAN): http://manuals.denon.com/AVRX1100W/NA/EN/GFNFSYqfevlqjv.php
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Descart, welkom op onze Community. Top dat je ons hebt gevonden.

Heb je nog een update voor ons? We willen natuurlijk dat je muzikaal het weekend in kan gaan en een reactie van jouw kant zorgt voor een snellere oplossing. Heb je de update bijvoorbeeld al uitgevoerd? We zijn benieuwd hoe het ervoor staat, als het al is opgelost dan lezen we dat net zo graag.
Descart
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Wat meer info. Spotify is verbonden met mijn Denon reciever via wifi vanaf mijn laptop. Heeft altijd gewerkt via KPN. Sinds ik Ziggo heb werkt het niet meer misschien het signaal is, volgens mij, te zwak omdat de router nu in de meterkast hangt. Vroeger stond de KPN router in de woonkamer.
Kan nu ook al het netwerk op mijn reciever niet verbinden. Krijg de melding geen netwerk in bereik. Heb een wifi booster besteld in de hoop dat het dan opgelost is. You never now. :tired_face:
Andre Verbeek

Level 9
  • 296Posts
  • 21Oplossingen
  • 96Likes
Persoonlijk vind ik bekabeld beter. Updates van de apparatuur bijhouden. Na firmware update moet ik apparatuur opnieuw starten. Bij de marantz moet eerst de stekker eruit. Wat heel goed helpt in huis is een wifi router aanschaffen. Die kan je bijvoorbeeld midden in het huis plaatsen. Kabel eraan naar de modem en klaar.
Descart
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Booster ingesteld en meteen verbonden met Spotify. Alles nu oke.:laughing:
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Top! Bedankt voor de terugkoppeling en weer veel luisterplezier gewenst 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic