Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
edskie wrote:
Ik heb inmiddels de POA-01-B aangesloten...
Be rt wrote:
Ik zie niet veel verschil en de specificaties zijn ook hetzelfde.
Be rt wrote:
Ik zie op de winkel websites ook vaak "Hoge afscherming: Class A + 10 dB" bij de POA-01-UPC staan.
Geen idee wat at betekend, maar dat kan vast wel iemand uitleggen.:relaxed:
Ronihd wrote:
...( de 10 db ) ..
DennyW wrote:Ronihd wrote:Ronihd
...( de 10 db ) ..
Hi, Ronihd,
Niet om het een of ander hoor, maar de eenheid dB behoor je echt zo te schijven.:wink:
Goed verhaal verder 😉 maar ......>>>>>>>> dBµV 🙂
Ronihd wrote:
...( de 10 db ) ..
Ronihd Hi, Ronihd, Niet om het een of ander hoor, maar de eenheid dB behoor je echt zo te schijven.:wink: Goed verhaal verder 😉 maar ......>>>>>>>> dBµV 🙂
DennyW wrote:Ronihd wrote:Ik doelde jouw handtekening en op het gebruik van de hoofdletter B en je schreef toch echt db i.p.v. dB.
...( de 10 db ) ..
Ronihd Hi, Ronihd, Niet om het een of ander hoor, maar de eenheid dB behoor je echt zo te schijven.:wink: Goed verhaal verder 😉 maar ......>>>>>>>> dBµV 🙂
Bij die afgeleide eenheden zoals dBV, dBmV en dBµV gebruik je wel een hoofdletter B (zoals het si-stelsel voorschrijft). :stuck_out_tongue_winking_eye:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.