Hallo!
Ik heb een vraagje. In mijn meterkast heb ik het AOP van Ziggo. Deze is recent vervangen door een nieuw AOP, dus prima. Nu is mijn vraag wat is beter; een opdrukverdeler direct op het AOP en vanuit daarna naar tv en modem. Of via aop naar splitter en daar naar tv en modem? Of maakt dit helemaal geen verschil?
Ik vind de vaste splitter wat netter staan, maar twijfel of dat extra kabeltje nu beter is. Of misschien is het allemaal onzin en maakt het dus niets uit.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bedankt voor de info, zal er naar kijken. Het plastic kapjes verhaal is ook bekend. 👍
@Ruud-S schreef:...Aangesloten op de 2,5G poort...
De 2½ Gb poort van de SagemCom is behoorlijk buggy ! Mocht uw netwerk onverwachte dingen ( of deze juist niet ) doen, dan misschien een 1Gb poort van de SagemCom gebruiken als vergelijk !
Natuurlijk is het ( ook m.i. ) het beste om altijd de snelste poort te gebruiken, maar als de rest van uw netwerk 1Gb is, dan zal het verschil met de 2½ Gb poort niet merkbaar zijn en 'verliest' u niets !
P.s. u natuurlijk ook de beste wensen !
Dank voor je antwoord 👍
uiteraard is het vervangen van het aop door een Ziggo monteur kosteloos
Ha @Ruud-S - al mooi wat adviezen gekregen zie ik. Fijn! Als we nog iets voor je kunnen doen of er zijn zaken niet helder, laat het dan gerust eventjes weten.
Een fijne zondag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.