1
Vraag
2
Reacties
Abouwme

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Splitter nodig voor 2e tv

Waarom is het toch zo moeilijk om met Ziggo via de telefoon in contact te komen? Ik heb een splitter nodig maar via het keuzemenu van ziggo loop ik na drie keer proberen volkomen vast. 

Probleem:

Ik heb sinds kort een nieuw modem. 

Ik had een SQ601 in het AOP. Volgens de instructies op internet heb ik de drie punt splitter eraf gehaald.

In de doos van het modem zat geen splitter. Ik had zelf een PTS 02 KK (2 punt splitter). Modem en tv hierop aangesloten. Werkt prima. Alleen, ik heb nog een tv. En die zou ik ook willen aansluiten. Ik heb dus waarschijnlijk een andere splitter nodig. Ik heb het geprobeerd met de oude drie punt die op de SQ601 zat. Maar dan werkt het modem niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 16034Posts
  • 1020Oplossingen
  • 7025Likes

Voor twee TV's heb je ofwel een tweede splitter (POA-01-B) of een driewegsplitter (POA 03-UPC), die de PTS-02KK vervangt, nodig. Een POA-01-B wordt kosteloos toegestuurd, een POA 03-UPC dien je zelf aan te schaffen. In geval van een POA-01-B zou ik deze als eerste splitter gebruiken, de PTS-02KK is namelijk licht verouderd.

Overigens moet het modem ook online komen op de DATA-aansluiting van de SQ601 en de F/F-kabel die je met het vorige modem gebruikte. De PTS-02KK kun je dan op de TV-aansluiting plaatsen. Dit kun je als tijdelijke oplossing gebruiken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 16034Posts
  • 1020Oplossingen
  • 7025Likes

Voor twee TV's heb je ofwel een tweede splitter (POA-01-B) of een driewegsplitter (POA 03-UPC), die de PTS-02KK vervangt, nodig. Een POA-01-B wordt kosteloos toegestuurd, een POA 03-UPC dien je zelf aan te schaffen. In geval van een POA-01-B zou ik deze als eerste splitter gebruiken, de PTS-02KK is namelijk licht verouderd.

Overigens moet het modem ook online komen op de DATA-aansluiting van de SQ601 en de F/F-kabel die je met het vorige modem gebruikte. De PTS-02KK kun je dan op de TV-aansluiting plaatsen. Dit kun je als tijdelijke oplossing gebruiken.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 972Likes

Goedemiddag @Abouwme, jammer om te lezen dat je zoveel moeite hebt om ons te bereiken. Dit bericht komt helaas ook aan de late kant. De POA waar @tobiastheebe het over had komt jouw kant op, deze heb je binnen 2-3 dagen in huis. Laat je weten of het allemaal gelukt is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic