Stefan Bastein

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Spijt van overstap, geen internet tot donderdag. Belofte dat ik niet zonder internet kom te zitten.

Hoi Ziggo,
Graag zie ik internet. En een vergoeding van internet welke ik nu moet gaan gebruiken van mijn mobiel x 2 personen.... Ik was overgestapt van KPN naar Ziggo en wil nu alweer terug. Ik zou volgens jullie Beloften op de site "nooit zonder internet" bij de overstapservice altijd internet houden. Dus niet... KPN heeft mij nu afgesloten en ik zit zonder internet zoals de horror verhalen online al deden vermoeden op dit forum.

Aan de telefoon gaven jullie aan "maar de monteur kan pas donderdag komen." Hier dus nu geen internet voor 5 dagen.... Alles goed aangesloten vermoeden van helpdesk "kabel defect" Ik zie graag van de komende dagen mijn geld retour van mijn mobiel internet van KPN wat ik ga moeten gebruiken of Internet van jullie. Ik kan nu helemaal dus nikt na de overstap.

"tip voor nieuwe klanten, !!!NIET OVERSTAPPEN!!!"

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

2 topics over hetzelfde onderwerp gaat meestal verwarring scheppen als er 2 mensen allerlei acties gaan ondernemen.

SVP in dit topic reageren: Overstapervice, nu al spijt. (Kan ik mijn overstap... - Ziggo Community

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

2 topics over hetzelfde onderwerp gaat meestal verwarring scheppen als er 2 mensen allerlei acties gaan ondernemen.

SVP in dit topic reageren: Overstapervice, nu al spijt. (Kan ik mijn overstap... - Ziggo Community

 

Uitgelicht topic