Waar kan ik de spellingcontrole vinden en kan ik de taal aanpassen naar Nederlands in de webmail?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In instellingen kun je je taal wijzigen.
Spellingscontrole is mi. niet aanwezig.
Deze staat op Nederlands, maar dan nog krijg ik rode golfjes onder woorden, alsof ik ze fout schrijf
Dat zal de spellingscontrole vaaan je apparaat zijn. Zoald did wiindoes voorbeelt aangeeft.
Dan staat in je browser de taalinstelling niet goed.
Ik heb hier Nederlands en Engels aanstaan en Duits nu niet en dan komen die rode randjes eronder.
The quick brown fox jumps over the lazy dog.
Diese brücke geht über die Rijn.
Schermafbeelding hieronder:
Welke browser gebruik je?
In Edge is dat Instellingen -> Talen -> Spelling controleren.
Google chrome
@DORUSDEPEFFER Mogelijk helpt deze pagina je: Spellingcontrole inschakelen in Google Chrome - Tutorials voor Windows Bulletin
(Download daar geen programma's uit advertenties.)
Dankjewel, ik ga ermee aan de slag.
Jammer dat Ziggo niet even een knopje "spellingcontrole" er aan knoopt. Maar misschien komt dat nog.
@DORUSDEPEFFER schreef:
Dankjewel, ik ga ermee aan de slag.
Jammer dat Ziggo niet even een knopje "spellingcontrole" er aan knoopt. Maar misschien komt dat nog.
Dat gaat nooit werken met deze webmailvorm en een browser, want dan heb je 2 systemen die elkaar in de weg kunnen zitten, de webmail en de browser en wie is dan de baas.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.