Ik heb ook een traceroute gedaan, na het verlaten van het corenetwerk van VodafoneZiggo volgt deze nagenoeg exact dezelfde route als bij jou. Het valt mij wel op dat je gebruik maakt van router achter router c.q. dubbele NAT, dat is niet ideaal.
Tracing route to pathe.nl [185.151.220.20]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms ________-r1.intranet._______________ [192.168.1.1]
2 * * * Request timed out.
3 7 ms 7 ms 8 ms amr-rc0011-cr102-et115-251.core.as33915.net [213.51.194.237]
4 12 ms 8 ms 9 ms asd-tr0021-cr101-be154-10.core.as9143.net [213.51.158.102]
5 10 ms 15 ms 4 ms nl-ams04a-ri3-ae51-0.core.as9143.net [213.51.64.194]
6 27 ms 8 ms 7 ms br0.nikhef.nl.fusixnetworks.net [37.139.139.240]
7 12 ms 10 ms 10 ms cr0.nikhef.nl.fusixnetworks.net [37.139.139.6]
8 9 ms 9 ms 8 ms cr0.eunets.nl.fusixnetworks.net [37.139.139.253]
9 40 ms 41 ms 37 ms no-reverse-yet.fusixnetworks.net [37.139.138.175]
10 9 ms 7 ms 8 ms hosted-by.poort80.net [185.151.223.238]
11 11 ms 21 ms 9 ms klantenservice.pathe.nl [185.151.220.20]
Zie je een bepaalde foutmelding?