Hallo
Paul-Kimberley welkom op deze Community. Ik kan me voorstellen dat het best lastig is om te ontdekken waar je moet beginnen met het oplossen van deze problemen. Het is tenslotte allemaal onzichtbaar wat er gebeurd. Er zijn uit de hele conversatie al aardig wat conclusies te halen. Ik som even op:
- Op andere Ziggo verbindingen doet de website het goed. Er zit geen blokkade in de Ziggo systemen.
- Jij ervaart het probleem op al je apparaten. Het is onwaarschijnlijk dat die allemaal verkeerd ingesteld zijn.
- Andere sites doen het verder allemaal goed.
Jan F. wrote:
Mogelijk staat uw IP adres op een blacklist van de heemkundekring. Wellicht kunt u daar informatie inwinnen.
Dit is meestal het geval bij de 'symptomen' die we hier lezen. Het past ook bij de traceroute die je hebt geplaatst. Een individueel IP adres is dan door de webhoster (vaak preventief / voorbarig) automatisch in de firewall blokkeer lijst terecht gekomen. Dit kan Ziggo niet verhelpen helaas.
Wat moet je doen? Noteer je
publieke IP adres en geef deze door aan je kennis. Je kennis kan dat adres bij zijn webhosting laten checken of het in de firewall voorkomt. Laat je hier weten hoe dat afloopt?