Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
renemo wrote:Exact wat ik enige tijd geleden heb gedaan.
Het beste is om je mail onder te brengen naar een andere provider waar je WEL de spamfilters kan instellen.
Be rt wrote:
renemo
Op dit moment is dit geen issue meer bij Ziggo, daar het laatste bericht in dit topic 3 maanden geleden was en ik nog maar 1 spambericht per week zie in plaats van 5-10 per dag, lijkt Ziggo het aardig goed op orde te hebben met de nieuwe spamfilter.
Be rt wrote:
weissman
Ziggo, KPN en alle andere providers hebben allemaal last gehad van deze nieuwe spamaanvalstechniek die spammers hebben veroorzaakt, zij zijn de schuldigen.
De providers hebben nooit de abonnees de schuld gegeven, maar hebben dit probleem wel opgelost voor je.
Je hebt niet zelf geen actie hoeven te ondernemen om van de spam af te komen, behoudens aangeven wat je als spam binnenkrijgt en als spam ervaart door de spam in de spammap te slepen of de goede mail uit de spammap naar de inbox te slepen.
Mijn dank gaat uit naar de samenwerkende providers die dit toch wel op een adequate manier hebben getackeld, nu hoef ik het zelf niet te doen.
weissman wrote:Be rt wrote:
weissman
Ziggo, KPN en alle andere providers hebben allemaal last gehad van deze nieuwe spamaanvalstechniek die spammers hebben veroorzaakt, zij zijn de schuldigen.
De providers hebben nooit de abonnees de schuld gegeven, maar hebben dit probleem wel opgelost voor je.
Je hebt niet zelf geen actie hoeven te ondernemen om van de spam af te komen, behoudens aangeven wat je als spam binnenkrijgt en als spam ervaart door de spam in de spammap te slepen of de goede mail uit de spammap naar de inbox te slepen.
Mijn dank gaat uit naar de samenwerkende providers die dit toch wel op een adequate manier hebben getackeld, nu hoef ik het zelf niet te doen.
Door Ziggo is als reactie aangegeven dat ik mijzelf op spam geabonneerd zou hebben (ging nota bene o.a. om afspraken van mondhygiëniste en dergelijke) en dat zij zo goed waren om dat voor mij tegen te houden.
Het grootste euvel van dit ongecontroleerde en 'zelflerende' spamfilter is dat het maandenlang niets heeft willen leren en naar de inbox verplaatste berichten een volgende keer net zo hard in de spambox gooide.
En ook het totale gebrek aan communicatie en informatie van de zijde van Ziggo heeft tot veel irritatie en onbegrip geleid.
Naas Ziggo hebben mogelijk KPN en andere providers er last van gehad, maar na het wijzigen van mijn ziggo-adres naar een gmail-adres bleek dat de filters van gmail (in mijn geval) veel beter werkten en ook veel sneller leerden.
renemo wrote:
tot overmaat van ramp kan je dus ook je nieuwe emailadres niet wijzigen voor dit forum.
Moet je daarvoor een moderator inschakelen, tjonge jonge...
Okay hoor, ze krijgen vanzelf wel de 550 errors om hun oren...
N.N. wrote:renemo wrote:
tot overmaat van ramp kan je dus ook je nieuwe emailadres niet wijzigen voor dit forum.
Zou je inderdaad zelf moeten kunnen doen in MijnZiggo.
renemo wrote:N.N. wrote:renemo wrote:
dan verander je je login, echter NIET het emailadres waar de reacties van dit forum verstuurd worden...
N.N. wrote:renemo wrote:N.N. wrote:renemo wrote:
dan verander je je login, echter NIET het emailadres waar de reacties van dit forum verstuurd worden...
Dat schreef ik ook niet, goed lezen s.v.p.
Ik schreef dat je je e-mailadres (voor het forum) inderdaad zelf in MijnZiggo zou moeten kunnen veranderen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.