Spamfilter instellen in Mijn Ziggo?

Hallo allemaal,

Sinds enige tijd ontvang ik bepaalde e-mails niet meer (vooral nieuwsbrieven), die ik voorheen wel ontving. Ik heb dit probleem voorgelegd aan de klantenservice van Ziggo en kreeg onder andere als reactie dat mijn spamfilter misschien te sterkt staat ingesteld. Ik kan echter nergens vinden waar ik de spamfilter kan instellen. Als ik het opzoek, kom ik namelijk alleen maar uit hoe je afzenders moet blokkeren, maar dit is niet waar ik naar op zoek ben (via https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/veiligheid/spam/ onderaan klikken op 'spamfilter instellen'. Dan kom je uit op https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/ziggo-mail/afzender-blokkeren/).

Kan iemand mij vertellen hoe je je spamfilter kan instellen?

Alvast bedankt.
boum
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Hallo Boum,

Deze instellingen zijn inderdaad overgegaan naar blokkeren en zelf aangeven wat ongewenst is.
Indien de nieuwsbrieven als spam worden gezien zouden ze in je spam folder moeten staan, maar ik begrijp uit je bericht dat dit ook niet het geval is? In dat geval kan het zijn dat we ze blokkeren, dan zou de zender echter een bericht moeten krijgen bij versturen naar jou.

Zou je dit kunnen navragen bij de zender?

Gr,

Bekijk in context

Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 371Likes
46 Reacties 46

Jaren geleden kon je kiezen je eigen spamfilteringsniveau. Dit optie heb ik lang niet meer gezien.
almodovaris
Gedreven Liefhebber
  • 770Reacties
  • 26Oplossingen
  • 28Likes

Hallo Boum,

Deze instellingen zijn inderdaad overgegaan naar blokkeren en zelf aangeven wat ongewenst is.
Indien de nieuwsbrieven als spam worden gezien zouden ze in je spam folder moeten staan, maar ik begrijp uit je bericht dat dit ook niet het geval is? In dat geval kan het zijn dat we ze blokkeren, dan zou de zender echter een bericht moeten krijgen bij versturen naar jou.

Zou je dit kunnen navragen bij de zender?

Gr,

Bekijk in context

Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 371Likes

Beste Ziggo,
Ook ik heb de laaste tijd steeds meer SPAM mail in mijn inbox (oa lanadas).
Ik heb de instructies van ZIGGO gelezen voor het instellen van een filter/blokkering, maar dat is mij veel te complex, en moet met iedere afzender variant worden aangepast/toegevoegd.

een van de mogelijke "ACTIES" in de webmail is "markeren als ongewenst".
Waarom kan een mailadres eenmaal gemarkeerd als ongewenst niet automatisch als spam gefilterd worden ?

Mvg, Harmenpeet
Harmenpeet
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo doet al een sterke filtering, gezien ik ontvang behoorlijk minder spam dan jaren geleden. Maar geen spamfilter is 100% effectief.

Als ik had te kiezen, ik zou kiezen voor meer spam ontvangen, maar meer zekerheid dat berichten niet onterecht als spam worden gezien (valse positieven die ik nooit te zien krijg).
almodovaris
Gedreven Liefhebber
  • 770Reacties
  • 26Oplossingen
  • 28Likes

Hallo Harmenpeet,

Als het goed is doet hij dit ook als je hem vaker aanmerkt. Het is een lerend programma.

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 371Likes

Ronald Ziggo wrote:
Hallo Harmenpeet,

Als het goed is doet hij dit ook als je hem vaker aanmerkt. Het is een lerend programma.

Gr,

Ik heb het omgekeerde: geen spam maar ook sommige gewenste mail niet. O.a. van Google, toch geen beruchte spammer. Lerende software is mooi, maar laat ze a.j.b. niet leren met mij als proefpersoon. Dus ik wil iets heel simpels: dat filter uit kunnen zetten. Als het leren gelukt is, zet ik het misschien weer aan. Tot die tijd: blijf met je lerende vingers van andermans mail af!
coja
Stamgast
  • 77Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Ronald

Coja refereert aan dit topic. Kan je er eens naar (laten) kijken?
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16293Reacties
  • 1294Oplossingen
  • 2751Likes

Hallo Coja en Jan F,

Ik begrijp dat voor het lerende onderdeel extra uitleg nodig is. Als je zelf aangeeft dat een adres niet gewenst is zal dit bij ons worden aangemerkt en beoordeeld. Dit zullen wij nooit doorvoeren als standaard spam indien de mail niet 100% spam is. Dat jij het bericht van de lokale slager niet meer wil ontvangen of je tante die je overal foto's van stuurt is iets heel anders als Ziggo of KPN (spammers) die je een rekening sturen die niet echt is.

Ik reageer op de rest even in het andere topic, gezien die discussie daar loopt.

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 371Likes

Ook ik ondervind hinder van de spamfilters van Ziggo. je kunt aangeven van bepaalde adressen geen mail meer te willen ontvangen, maar waarom geen optie om ook adressen als "veilig" aan te geven? dan heb je het zelf in de hand, nu bepaalt Ziggo wat ik wel of niet ontvang en dat lijkt me niet de bedoeling!

Groet,
Wim
wvdjagt
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ook ik krijg heel veel email van familie kennissen ineens in Spam kan het helaas niet veranderen ook niet als ik het als niet ongewenst aanklikt
nsu1
Stamgast
  • 73Reacties
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Ik vond na veel zoeken en voor mijn gevoel toch nog "per ongeluk" deze pagina
https://mail.ziggo.nl/appsuite/#!&app=io.ox/settings&id=io.ox/mailfilter
waar je wel een filter kunt instellen.

Een lijst met al als spam aangemerkte mail kan ik niet vinden. Toch krijg ik de melding dat ik niet nog meer mails als spam kan aanmerken omdat ik er al 200 op de lijst heb staan. Ra ra, Ziggo?????
cmquist
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas ook dit is geen oplossing
nsu1
Stamgast
  • 73Reacties
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Een optie om zelf aan te kunnen geven wie op een whitelist staat zou heel erg wenselijk zijn.
Ik heb contact gezocht via abuse@ziggo.nl maar heb tot op heden geen reactie gekregen, ze zullen het er wel druk mee hebben.

Noodgedwongen moeten we sinds afgelopen week daarom gebruik maken van andere email adressen want alle mail met een attachment, door ons verzonden of aan ons gericht, gaat via een error 550 retour. 😞
A_driaan
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iemand van Ziggo moet toch een oplossing weten.
Ook onze vereniging loopt hier tegen aan.
We krijgen 43 verzonden mails naar Ziggo en Casema terug ivm met spam (500)
Fransboting
Gedreven Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In onderstaand kun je alle gegevens vinden over dit probleem, de oplossingen en contact mogelijkheden.
Een moderator van Ziggo komt in onderstaand topic regelmatig voorbij:
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/550552-foutmelding-waarom-geen-e-mails-naar-ziggo-klanten-sturen-17063
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 40107Reacties
  • 2244Oplossingen
  • 8297Likes

coja wrote:
Ronald Ziggo wrote:
Hallo Harmenpeet,

Als het goed is doet hij dit ook als je hem vaker aanmerkt. Het is een lerend programma.

Gr,

Ik heb het omgekeerde: geen spam maar ook sommige gewenste mail niet. O.a. van Google, toch geen beruchte spammer. Lerende software is mooi, maar laat ze a.j.b. niet leren met mij als proefpersoon. Dus ik wil iets heel simpels: dat filter uit kunnen zetten. Als het leren gelukt is, zet ik het misschien weer aan. Tot die tijd: blijf met je lerende vingers van andermans mail af!


Op de site van ziggo staat ook te lezen:
"Is een e-mail onterecht in de map Spam terechtgekomen? Sleep het berichtje dan uit de map. Ook hier leert de spamfilter van. Je e-mail wordt de volgende keer wel juist herkend. De map Spam wordt na 30 dagen automatisch geleegd."
Dit is een pertinente leugen, ik sleep al maanden achtereen onterecht als spam gemarkeerde berichten van dezelfde groep of dezelfde afzender terug naar mijn in-box, maar ziggo leert daar helemaal nickxs nakkes nada van 😞
weissman
Stamgast
  • 49Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ik begrijp net dat de selflearning functie wel feedback aanmaakt, maar we werken nog aan de implementatie dat hij het voor je eigen spam instellingen onthoudt. Excuses voor de verwarring.

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 371Likes

Beste Ronald Ziggo,

Als de selflearning functie wel feedback aanmaakt, maar niet onthoud voor mijn eigen spam-instellingen, wat is dan het zelflerende aan deze functie?
Als je iets leert, is het doorgaans de bedoeling dat ook toe te passen.

En dan kom ik automatisch bij punt twee, eigenlijk het belangrijkste:
Als het dan nog steeds na maanden niet lukt om de zelflerende functie effectief te implementeren, hoe kan de gebruiker dan zelf zorgen dat er niet van alles bij ZIGGO in het filter blijft hangen wat daar niet thuis hoort.
Normaalgesproken gebruik ik gewoon MS Office (Outlook) voor mijn mail, maar ik merk dat ik niet alles binnen krijg. Als ik dan vervolgens inlog op webmail (heel onlogisch als je een goed offic-/emailpakket hebt aangeschaft) dan zie ik dat er wederom een hele lijst in de Ziggo-spam-box zit. Op dit moment na de laatste opschoning van gisteren nog 6 waarvan 4 onterecht (al maandenlang telkens teruggezet naar de inbox).
weissman
Stamgast
  • 49Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

De functie levert ons de informatie, logischer wijs wordt een trigger vanuit ons niet aangepast op de meldingen van 1 account. Exacte inzage kan ik je echter niet bieden. Het is zaak voor ons om die selflearn zo snel mogelijk live te krijgen. Het grote voordeel zat er tot zover in dat men geen 550 meldingen meer krijgt en alle mail, ongeacht wat, kan ontvangen. Wat betreft je Outlook, als je je account in outlook via IMAP instelt zou je ook de spam moeten binnen krijgen in je outlook spam folder, daar heb ik verder nog geen klachten van ontvangen. Kan je ook een ander programma of versie proberen?

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 371Likes

Ik gebruik geen IMAP, ik wil mijn mail niet op een andere server laten staan. Dat doet mijn werkgever ook niet, die heeft de mail ook op een eigen bedrijfsserver staan.
Ik snap dat het voor ZIGGO en andere bedrijven/aanbieders makkelijk is, maar ik hecht aan mijn privacy.
Ik gebruik overigens een vrij recente versie van MS Office, Office 2013 met de meest-recente updates. Het zelfde pakket (maar dan de professional-versie) gebruiken wij op het werk bedrijfsmatig.
Het is een zeer veel gebruikt pakket en ik ben dan ook geenszins van plan om zo maar een andere programma te gaan installeren om mij hele email (inclusief history en archives) te gaan overzetten omdat ZIGGO van meent te moeten bepalen welke mail ik wel en niet wil hebben.
Outlook van MS Office is in combinatie en spamfilters en antivirus software zeer goed in staat om dat zonder inmengen van ZIGGO te doen en biedt daarbij de gebruiker de mogelijkheid om zelf aan te geven wat wel en wat geen SPAM is.

Het grote probleem met het ZIGGO-spamfilter is dat je wel kunt aangeven wat eventueel als spam beschouwd moet worden, maar nergens meer kunt aangeven wat onterecht als spam wordt bestempeld en wat je als gebruiker zelf graag wel wilt ontvangen.
weissman
Stamgast
  • 49Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Tja, dan zit er voor nu niks anders op dan te wachten tot de selflearning goed werkt...

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 371Likes

Dat wachten duurt nu al zeer lang als ik de reacties op de fora zie.
Want die problemen zijn er al vanaf 2015 of zo.
Kennelijk heeft Ziggo er geen boodschap aan dat de abonnees gewenste mail niet ontvangen.
weissman
Stamgast
  • 49Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Op dit plaatje zie je hoeveel spam verstuurd wordt wereldwijd.

https://www.statista.com/statistics/420391/spam-email-traffic-share

Aan de dips kun je zien dat er steeds wat aan gedaan wordt, maar dat de spammers steeds weer nieuwe manieren van spam verzenden uitvinden.
De providers lopen dus altijd achterop.
Zet je de spamfilter te strak krijg je het op je brood, als je nog enigszins spam doorlaat om geen echte mail te blokkeren, ben je ook de klos.

Op dit plaatje kun je zien hoe het spam volume al is gedaald van meer dan 90% in 2008 tot 50-60% de laatste jaren.

https://www.statista.com/statistics/420400/spam-email-traffic-share-annual

Ik ben al blij dat ik er maar enkele per dag zie binnenkomen.
Ongeveer 4% wat er nog binnenkomt is spam of fishing van de 59% die verzonden wordt.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 40107Reacties
  • 2244Oplossingen
  • 8297Likes

weissman schreef:"Het grote probleem met het ZIGGO-spamfilter is dat je wel kunt aangeven wat eventueel als spam beschouwd moet worden, maar nergens meer kunt aangeven wat onterecht als spam wordt bestempeld en wat je als gebruiker zelf graag wel wilt ontvangen. "

Er is een mogelijkheid om dit aan te geven:
Onlangs kwam een deel van de mail van Microsoft niet meer binnen via Ziggo.
Een mail gestuurd naar abuse@ziggo.nl , wat gegevens uitwisseling over en weer en binnen 24 uur kwam alles weer door.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 40107Reacties
  • 2244Oplossingen
  • 8297Likes

Dank voor de tip Be rt. Ik zal dit meteen gaan proberen.
Het blijft jammer dat ZIGGO in de webmail-app wél de mogelijkheid biedt om mail als spam aan te merken, maar niet om onjuiste spam goed te keuren.
En dat dit via zo'n 'moeizame' omweg moet.
weissman
Stamgast
  • 49Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Het beste is om je mail onder te brengen naar een andere provider waar je WEL de spamfilters kan instellen.
renemo
Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

renemo
Op dit moment is dit geen issue meer bij Ziggo, daar het laatste bericht in dit topic 3 maanden geleden was en ik nog maar 1 spambericht per week zie in plaats van 5-10 per dag, lijkt Ziggo het aardig goed op orde te hebben met de nieuwe spamfilter.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 40107Reacties
  • 2244Oplossingen
  • 8297Likes

renemo wrote:
Het beste is om je mail onder te brengen naar een andere provider waar je WEL de spamfilters kan instellen.
Exact wat ik enige tijd geleden heb gedaan.
weissman
Stamgast
  • 49Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Be rt wrote:
renemo
Op dit moment is dit geen issue meer bij Ziggo, daar het laatste bericht in dit topic 3 maanden geleden was en ik nog maar 1 spambericht per week zie in plaats van 5-10 per dag, lijkt Ziggo het aardig goed op orde te hebben met de nieuwe spamfilter.

Het overgrote deel van de door Ziggo onterecht als spam gefilterde mail had ik al bij een andere provider ondergebracht. Toch merk ook ik dat de filters bij Ziggo eindelijk beter werken.

Jammer alleen dat Ziggo niet zo groot is toe te geven dat het probleem niet bij de abonnees lag en jammer dat ze niet het fatsoen/lef hebben dat openlijk te communiceren en te melden dat ze het probleem nu (grotendeels?) hebben opgelost.
weissman
Stamgast
  • 49Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

weissman
Ziggo, KPN en alle andere providers hebben allemaal last gehad van deze nieuwe spamaanvalstechniek die spammers hebben veroorzaakt, zij zijn de schuldigen.

De providers hebben nooit de abonnees de schuld gegeven, maar hebben dit probleem wel opgelost voor je.
Je hebt niet zelf geen actie hoeven te ondernemen om van de spam af te komen, behoudens aangeven wat je als spam binnenkrijgt en als spam ervaart door de spam in de spammap te slepen of de goede mail uit de spammap naar de inbox te slepen.

Mijn dank gaat uit naar de samenwerkende providers die dit toch wel op een adequate manier hebben getackeld, nu hoef ik het zelf niet te doen.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 40107Reacties
  • 2244Oplossingen
  • 8297Likes

Het probleem is dat de zelflerende spamfilter ge-implementeerd wordt zonder enige communicatie naar de klant toe !!
Dit resulteerde dat er een aantal belangrijke en wetenswaardige mails en mails met speciale aanbiedingen door mij gemist waren, omdat deze ineens in de spamfolder verdwenen.
Een nog groter probleem is dat je de spamfilter niet kan instellen, en je moet gaan klagen bij abuse (abuse is daar niet voor bedoeld).
Maar het grootste probleem is dat mailtjes die aangegeven worden (c.q. verplaatst worden) als zijnde "niet ongewenst" de volgende keer wederom in de spamfolder worden aangetroffen.
Dus het beste is om je mail onder te brengen bij een andere provider waar je WEL de spamfilters kan instellen.
renemo
Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Be rt wrote:
weissman
Ziggo, KPN en alle andere providers hebben allemaal last gehad van deze nieuwe spamaanvalstechniek die spammers hebben veroorzaakt, zij zijn de schuldigen.

De providers hebben nooit de abonnees de schuld gegeven, maar hebben dit probleem wel opgelost voor je.
Je hebt niet zelf geen actie hoeven te ondernemen om van de spam af te komen, behoudens aangeven wat je als spam binnenkrijgt en als spam ervaart door de spam in de spammap te slepen of de goede mail uit de spammap naar de inbox te slepen.

Mijn dank gaat uit naar de samenwerkende providers die dit toch wel op een adequate manier hebben getackeld, nu hoef ik het zelf niet te doen.


Door Ziggo is als reactie aangegeven dat ik mijzelf op spam geabonneerd zou hebben (ging nota bene o.a. om afspraken van mondhygiëniste en dergelijke) en dat zij zo goed waren om dat voor mij tegen te houden.
Het grootste euvel van dit ongecontroleerde en 'zelflerende' spamfilter is dat het maandenlang niets heeft willen leren en naar de inbox verplaatste berichten een volgende keer net zo hard in de spambox gooide.
En ook het totale gebrek aan communicatie en informatie van de zijde van Ziggo heeft tot veel irritatie en onbegrip geleid.
Naas Ziggo hebben mogelijk KPN en andere providers er last van gehad, maar na het wijzigen van mijn ziggo-adres naar een gmail-adres bleek dat de filters van gmail (in mijn geval) veel beter werkten en ook veel sneller leerden.
weissman
Stamgast
  • 49Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

weissman wrote:
Be rt wrote:
weissman
Ziggo, KPN en alle andere providers hebben allemaal last gehad van deze nieuwe spamaanvalstechniek die spammers hebben veroorzaakt, zij zijn de schuldigen.

De providers hebben nooit de abonnees de schuld gegeven, maar hebben dit probleem wel opgelost voor je.
Je hebt niet zelf geen actie hoeven te ondernemen om van de spam af te komen, behoudens aangeven wat je als spam binnenkrijgt en als spam ervaart door de spam in de spammap te slepen of de goede mail uit de spammap naar de inbox te slepen.

Mijn dank gaat uit naar de samenwerkende providers die dit toch wel op een adequate manier hebben getackeld, nu hoef ik het zelf niet te doen.


Door Ziggo is als reactie aangegeven dat ik mijzelf op spam geabonneerd zou hebben (ging nota bene o.a. om afspraken van mondhygiëniste en dergelijke) en dat zij zo goed waren om dat voor mij tegen te houden.
Het grootste euvel van dit ongecontroleerde en 'zelflerende' spamfilter is dat het maandenlang niets heeft willen leren en naar de inbox verplaatste berichten een volgende keer net zo hard in de spambox gooide.
En ook het totale gebrek aan communicatie en informatie van de zijde van Ziggo heeft tot veel irritatie en onbegrip geleid.
Naas Ziggo hebben mogelijk KPN en andere providers er last van gehad, maar na het wijzigen van mijn ziggo-adres naar een gmail-adres bleek dat de filters van gmail (in mijn geval) veel beter werkten en ook veel sneller leerden.


Ook Boum, bovenaan op de eerste pagina van deze draad, kreeg van Ziggo te horen dat het wel aan het zou liggen: "Ik heb dit probleem voorgelegd aan de klantenservice van Ziggo en kreeg onder andere als reactie dat mijn spamfilter misschien te sterkt staat ingesteld."
weissman
Stamgast
  • 49Reacties
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

weissman
De communicatie had inderdaad beter gekund, iedereen werd hierdoor overvallen en dan ben je weer een tijd bezig om erachter te komen wat en hoe, dit is zonde van de tijd die iedereen er aan besteed terwijl het met één mail bekend zou zijn.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 40107Reacties
  • 2244Oplossingen
  • 8297Likes

tot overmaat van ramp kan je dus ook je nieuwe emailadres niet wijzigen voor dit forum.
Moet je daarvoor een moderator inschakelen, tjonge jonge...
Okay hoor, ze krijgen vanzelf wel de 550 errors om hun oren...
renemo
Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

renemo wrote:
tot overmaat van ramp kan je dus ook je nieuwe emailadres niet wijzigen voor dit forum.
Moet je daarvoor een moderator inschakelen, tjonge jonge...
Okay hoor, ze krijgen vanzelf wel de 550 errors om hun oren...

Zou je inderdaad zelf moeten kunnen doen in MijnZiggo.
N.N.
Expert
Expert
  • 12983Reacties
  • 817Oplossingen
  • 592Likes

N.N. wrote:
renemo wrote:
tot overmaat van ramp kan je dus ook je nieuwe emailadres niet wijzigen voor dit forum.
Moet je daarvoor een moderator inschakelen, tjonge jonge...
Okay hoor, ze krijgen vanzelf wel de 550 errors om hun oren...

Zou je inderdaad zelf moeten kunnen doen in MijnZiggo.


dan verander je je login, echter NIET het emailadres waar de reacties van dit forum verstuurd worden...
renemo
Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

renemo wrote:
N.N. wrote:
renemo wrote:
tot overmaat van ramp kan je dus ook je nieuwe emailadres niet wijzigen voor dit forum.
Moet je daarvoor een moderator inschakelen, tjonge jonge...
Okay hoor, ze krijgen vanzelf wel de 550 errors om hun oren...

Zou je inderdaad zelf moeten kunnen doen in MijnZiggo.


dan verander je je login, echter NIET het emailadres waar de reacties van dit forum verstuurd worden...

Dat schreef ik ook niet, goed lezen s.v.p.
Ik schreef dat je je e-mailadres (voor het forum) inderdaad zelf in MijnZiggo zou moeten kunnen veranderen.
N.N.
Expert
Expert
  • 12983Reacties
  • 817Oplossingen
  • 592Likes

N.N. wrote:
renemo wrote:
N.N. wrote:
renemo wrote:
tot overmaat van ramp kan je dus ook je nieuwe emailadres niet wijzigen voor dit forum.
Moet je daarvoor een moderator inschakelen, tjonge jonge...
Okay hoor, ze krijgen vanzelf wel de 550 errors om hun oren...

Zou je inderdaad zelf moeten kunnen doen in MijnZiggo.


dan verander je je login, echter NIET het emailadres waar de reacties van dit forum verstuurd worden...

Dat schreef ik ook niet, goed lezen s.v.p.
Ik schreef dat je je e-mailadres (voor het forum) inderdaad zelf in MijnZiggo zou moeten kunnen veranderen.


Ik ontvang emails van dit forum op een ANDER email adres dan het emailadres die ik gebruik voor het inloggen van mijn ziggo.
dát emailadres is niet te wijzigen via het profiel.
renemo
Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Uitgelicht topic