Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik mail verzend met outlook 365 krijg ik steeds vaker een blokkeringsmelding (voorbeeld): Frans Geubel op 25-10-2022 17:20 554 5.2.0 SMTP602 Message contains Spam Content ;id=nLj8ovN9uNh7anLj9oYyfG;sid=nLj8ovN9uNh7a;mta=smtp1.tb;d=20221025;t=172028[CET];ipsrc=82.72.118.220; Mijn PC is beveiligd met AVG Ultimate. Het gaat meestal om mails met een bijlage; dat zijn PDF- of Word bestanden die ik gecontroleerd heb. Het gaat ook niet om een virus maar om "spam". Ik begrijp er niets van. Weet iemand raad? Hetzelfde kwaad doet zich voor op het vrijwilligerskantoortje, waar ik op een totaal andere PC met een totaal ander Microsoft- en Officeaccount bezig ben. Ook daar beveiligd met AVG Ultimate. Het enige, dat beid locaties gmeen hebben is een Ziggo account.
De domeinen waar u op doelt zijn: gmail.com - hetnet.nl - home.nl - ooutlook.com - kpnplanet.nl
ziggo.nl en hotmail.com
Opgelost! Ga naar oplossing.
“De domeinen waar u op doelt zijn: gmail.com - hetnet.nl - home.nl - ooutlook.com - kpnplanet.nl
ziggo.nl en hotmail.com”
Als je al deze domeinen via de Ziggo smtp verstuurt gaat het waarschijnlijk fout. Gebruik de smtp van het bijbehorende domein.
“De domeinen waar u op doelt zijn: gmail.com - hetnet.nl - home.nl - ooutlook.com - kpnplanet.nl
ziggo.nl en hotmail.com”
Als je al deze domeinen via de Ziggo smtp verstuurt gaat het waarschijnlijk fout. Gebruik de smtp van het bijbehorende domein.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...