Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Steefb wrote:
Waarschijnlijk lijkt het dat de afzenders hetzelfde zijn. Een spammer maskeert (spooft) het echte adres.
Het heeft geen zin afzenders te blokkeren. Er worden toch steeds andere gebruikt.
Als je spam krijgt, kun je die het best naar de spam map slepen of verplaatsen.
Daar leert de spamfilter van en zal er, op den duur, als het goed is steeds minder spam binnenkomen.
https://community.ziggo.nl/e-mail-103/spam-en-phishing-wat-moet-ik-ermee-26606
Om het spamfilters van Ziggo bij te laten werken, zoals het verslepen / aanmerken als spam van de ongewenste mailtjes, dien je steeds in te loggen op de mail-web-pagina bij Ziggo zelf.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.