Vraag
Reacties
Rilana73
Level 1

Spam tegenhouden/blokkeren?

Sinds een poosje krijg ik spammails van goodtastestories.com met inhoud als I'm in love withe you, I like you etc. 

Ik heb me hier niet voor aangemeld. En ik weet ook niet hoe ik dit kan uitzetten.

Het zijn iedere keer andere personen dus als je de een blokkeert, krijg je een mail van een andeer iemand. Van deze "personen" heb ik mails gehad maar ik denk niet dat ze stoppen.

jwohsbxx@goodtastestories.com issrpamf@goodtastestories.com cocofnhc@goodtastestories.com dppygbgz@goodtastestories.com 

Ik vind dit zeer vervelend.

Bij hotmail kun je het hele domein of hoe het heet blokkeren zodat je alle mails die afkomstig zijn van dat bedrijf niet meer krijgt.

Dus in dit geval dat ik goodtastestories in zijn geheel blokkeer en niet alleen de persoon die me mailt  

Kan dit bij ziggo ook?

Gr. Rilana.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
EnergieBoy
Level 19

Hoi @Rilana73 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Je kan deze niet blokkeren via Ziggo, je kan wel, als je een mail programma gebruikt, een verwijzing maken dat als je mail binnen krijgt van @goodtastestories.com, dat deze dan naar je SPAMbox moet of direct naar de prullenbak. Of elke keer handmatig melden aan je mail programma dat het spam is en dan moet die op een gegeven moment toch leren dat die deze niet meer moet sturen. 

En je hoeft ook zelf niet iets achter te hebben gelaten. Het kan ook zijn dat iemand in je familie een verkeerde mail heeft ontvangen, die z'n hele contacten lijst heeft mogen ontvangen, en nu krijg jij deze mailtjes ook binnen. Of ze hebben een hack uitgevoerd bij een bedrijf, wat de laatste tijd ook heel erg is. Dus iets aan doen, dat lukt je jammer genoeg niet. Leer Ziggo dat het om spam gaat, maar het zal een lastige opgaven zijn. 

0 Kudos
Rilana73
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor je reactie!

0 Kudos