De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik krijg de laatste tijd mail binnen waarin het volgende staat:
Beste ... @ home.nl, |
We hebben een melding van onze back-endserver dat uw e-mail op 25 februari 2022 zou worden beëindigd als u uw wachtwoord niet hebt geverifieerd. |
Gebruik de onderstaande link om uw wachtwoord te bevestigen of te verifiëren. |
Natuurlijk heb ik tot nu toe deze link niet gebruikt, maar ik ben toch wel benieuwd of dit bij jullie bekend is of dat dit onder de spam valt.
Ze gebruiken jullie logo ook en als afzender staat home.nl
Graag jullie reactie.
** aangepast door moderator (Mark) **
Emailadres verwijderd. Wees voorzichtig met je privacy, deel geen persoonlijke gegevens in openbare berichten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is spam of phishing, niet op reageren.
Dit is een openbaar forum, je e-mail adres publiek plaatsen levert nog meer van deze rotzooi op.
Je kunt je bericht tot 1 uur na plaatsing nog wijzigen via het pijltje rechtsboven in je bericht.
Kijk ook hier.
Hoe herken je phishing? | Klantenservice | Ziggo
Dit is spam of phishing, niet op reageren.
Dit is een openbaar forum, je e-mail adres publiek plaatsen levert nog meer van deze rotzooi op.
Je kunt je bericht tot 1 uur na plaatsing nog wijzigen via het pijltje rechtsboven in je bericht.
Kijk ook hier.
Hoe herken je phishing? | Klantenservice | Ziggo
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...