Ik krijg de laatste tijd mail binnen waarin het volgende staat:
Beste ... @ home.nl, |
We hebben een melding van onze back-endserver dat uw e-mail op 25 februari 2022 zou worden beëindigd als u uw wachtwoord niet hebt geverifieerd. |
Gebruik de onderstaande link om uw wachtwoord te bevestigen of te verifiëren. |
Natuurlijk heb ik tot nu toe deze link niet gebruikt, maar ik ben toch wel benieuwd of dit bij jullie bekend is of dat dit onder de spam valt.
Ze gebruiken jullie logo ook en als afzender staat home.nl
Graag jullie reactie.
** aangepast door moderator (Mark) **
Emailadres verwijderd. Wees voorzichtig met je privacy, deel geen persoonlijke gegevens in openbare berichten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is spam of phishing, niet op reageren.
Dit is een openbaar forum, je e-mail adres publiek plaatsen levert nog meer van deze rotzooi op.
Je kunt je bericht tot 1 uur na plaatsing nog wijzigen via het pijltje rechtsboven in je bericht.
Kijk ook hier.
Hoe herken je phishing? | Klantenservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is spam of phishing, niet op reageren.
Dit is een openbaar forum, je e-mail adres publiek plaatsen levert nog meer van deze rotzooi op.
Je kunt je bericht tot 1 uur na plaatsing nog wijzigen via het pijltje rechtsboven in je bericht.
Kijk ook hier.
Hoe herken je phishing? | Klantenservice | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.