Als ik een email als spam aangeef en weiger nog email van de afzender te ontvangen, komt dit meteen in de spam-box.
Dan moet ik ze steeds verwijderen.
Is het niet mogelijk om ze terug te sturen nog voordat ze mijn spambox bereiken en zo ja, hoe doe ik dat dan?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mails zijn niet terug te sturen naar een meestal verzonnen mailadres, er is van alles in te vullen door spammers met hun spamservers.
De spam box wordt uitgelezen door de automatische spamfilter die daar van leert en deze mails worden binnen een paar weken automatisch verwijderd uit de spam box.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mails zijn niet terug te sturen naar een meestal verzonnen mailadres, er is van alles in te vullen door spammers met hun spamservers.
De spam box wordt uitgelezen door de automatische spamfilter die daar van leert en deze mails worden binnen een paar weken automatisch verwijderd uit de spam box.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.