aa277

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Spam filter

Ik verwacht een Email van Scientific American. Deze mail komt niet aan. Daarom ben ik eens op de webmail gaan kijken. Hoewel ik niemand geblokkeerd heb, zitten er daar 45 emails in mijn spambox. Deze emails komen niet aan in mijn standaard Email-progamma (Thunderbird). Kennelijk filtert Ziggo meer dan mijn lief is, bv een mail van de griffie Westervoort. Hoe schakel ik deze ongevraagde spamfiltering uit??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Die kun je niet uitschakelen, echte spam komt niet eens in je spam map, dat is grofweg 80% van alle aan jou gestuurde mail, dus er worden al 4 van de 5 mails die spam zijn, tegengehouden.

5% is twijfel en komt in de spam map, je kunt de spamfilter laten leren door via IMAP of webmail de goede mail in de inbox te verplaatsen of slepen.

 

Blijft iets na een paar maal die actie, meerdere malen consequent foutgaan, stuur dan een bericht met zoveel mogelijk informatie en als bijlage de mail uit de spam map naar abuse@ziggo.nl 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Die kun je niet uitschakelen, echte spam komt niet eens in je spam map, dat is grofweg 80% van alle aan jou gestuurde mail, dus er worden al 4 van de 5 mails die spam zijn, tegengehouden.

5% is twijfel en komt in de spam map, je kunt de spamfilter laten leren door via IMAP of webmail de goede mail in de inbox te verplaatsen of slepen.

 

Blijft iets na een paar maal die actie, meerdere malen consequent foutgaan, stuur dan een bericht met zoveel mogelijk informatie en als bijlage de mail uit de spam map naar abuse@ziggo.nl 

Uitgelicht topic