1
Vraag
2
Reacties
Bertold

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Spam filter uitschakelen

Ik miste al langere tijd een aantal mails. Die bleken in de spam folder op de Ziggo server te zitten en omdat er een aantal al langere tijd inzaten zijn er ook verdwenen. (Onbegrijpelijke filtering trouwens want het waren normale mails van normale afzenders, maar dat terzijde.)

Ik wil alle mail doorgestuurd krijgen naar mijn mail client. Hoe kan ik dat veroorzaken? 

M.a.w. hoe kan ik het spamfilter van Ziggo uitschakelen? Ik wil n.l. niet elke keer via de webmail naar mijn mailbox om de spam folder te controleren.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Denk niet dat uitschakelen kan. Hoe maak je verbinding met Ziggo in je mail-client? POP3 of IMAP? Bij de laatste kun je gewoon je je spamfolder ‘zichtbaar’ maken in je e-mail client.

Bekijk in context

2 Reacties 2
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Denk niet dat uitschakelen kan. Hoe maak je verbinding met Ziggo in je mail-client? POP3 of IMAP? Bij de laatste kun je gewoon je je spamfolder ‘zichtbaar’ maken in je e-mail client.

Bertold
Topicstarter
Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de tip. Nog eens goed gekeken en inderdaad, de uitgefilterde mails heb ik in mn (IMAP) mailbox, weliswaar niet onder “spam” maar onder “reclame”. 

Doordat ik meerder mail accounts heb met een gemeenschappelijk inbox op m’n iPad is dit makkelijk over het hoofd te zien.

Jammer dat je geen sturing kan geven aan de spam filtering in Ziggo e-mail.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic