kzin wrote:
Dat kun je zelf regelen.
Log in op mail.ziggo.nl, en ga naar instellingen (click op radertje)
Links staan nu een aantal opties, waaronder mailfilter regels
Voeg hier een regel toe, bijvoorbeeld met "onderwerp bevat Nieuwdealtjes", of gebruik de afzender.
Zo te zien word je door dezelfden gespammed als ik. Dan heb je erg veel spam afkomstig van *.info. Je zou die kunnen toevoegen als je geen mail ontvangt van reguliere .info adressen. Combineer het dan eventueel met het woord "uw" in het onderwerp.
Ik heb dit ook geprobeerd, want ik kreeg ook spam van die Nieuwdealtjes, maar blijkbaar iets verkeerd gedaan want ik kreeg nu helemaal geen email meer vandaag! Al mijn emails zijn dus niet aangekomen en alle email van gisteren is verwijderd, er staat ook niet meer in Spam of Prullebak in Ziggo Mail.
Bij Regel had ik ingevuld onderwerp bevat Nieuwdealtjes, maar blijkbaar moet je daaronder nog wat doen, want er staat Deze regel heeft betrekking op alle berichten. Voeg alstublieft een conditie toe om deze regel te beperken tot specifieke berichten.
Moet ik nu bij Actie Toevoegen dat dan weer invullen?
Verder staat onderop aangevinkt Verwerk ook de andere regels.
Weet iemand dit? Alvast bedankt