Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb de volgende mail ontvangen:
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft Ziggo geprobeerd het factuurbedrag van € 78,11 van uw abonnement te incasseren. Helaas is deze incasso geweigerd door de bank met foutmelding:
[ISO MD01 - Machtiging is (nog) niet geregisteerd bij de bank van de debiteur]
Door het bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven verzoeken wij u te handmatig te betalen.
Door het openstaande bedrag van € 78,11 over te maken naar: DE25100110012624741279 - Ziggo NL.
Opgelet: Het bedrag zal worden verhoogd met een buitengerechtelijke domiciliëring kosten van € 90,50 indien het niet voor 15 maart 2020 is voldaan. Wij willen u er ook op attenderen dat bij een achterstallige betaling van uw abonnement kan worden geblokkeerd.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groeten,
Yvonne Bergsla
Ziggo-Webcare
Hebben meerdere deze gehad? Ik heb er niets op uit gedaan, en wilde het even hier delen.
Let dus op!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
gezien de aparte zinsconstructies lijkt me dit wel duidelijk
Door het bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven verzoeken wij u te handmatig te betalen.
Wij willen u er ook op attenderen dat bij een achterstallige betaling van uw abonnement kan worden geblokkeerd.
gezien de aparte zinsconstructies lijkt me dit wel duidelijk
Door het bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven verzoeken wij u te handmatig te betalen.
Wij willen u er ook op attenderen dat bij een achterstallige betaling van uw abonnement kan worden geblokkeerd.
Ook het rekeningnummer hoort niet bij Ziggo. Het is een duitse bankrekening. Dus niets overmaken
Niets overmaken, omdat u daardoor het luxe leventje van een oplichter financiert.
Mignon78 wrote:
...handmatig...
Waarschijnlijk een simpele ziel, die dit zo bedacht heeft.
Spam is altijd heel makkelijk te identificeren. Zodra je wordt aangesproken met geachte klant of mijnheer /mevrouw, is het gewoon nep.
Ziggo gebruikt nl altijd de naam van de klant. Dus geen “beste klant”, maar bv “Beste mijnheer Janssen”
Zou ook wel vreemd zijn dat men wel weet welke betaling er mislukt is, maar vervolgens niet je naam weet.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...