Opgelost! Ga naar oplossing.
JennoKarin wrote:Wat fijn dat het is opgelost zeg! Je had een Ubee EVW321B geloof ik, mochten er meer mensen zijn met dit type modem en ook problemen ervaren in combinatie met hun Sony telefoon kunnen die zich hier melden!
Bij mij is eindelijk het probleem opgelost. Ik heb een nieuwe modem gekregen (conectbox) en nu heeft mijn sony wel wifi. Waarschijnlijk onze vorige modem te oud voor de nieuwste smartphones oid. Dat er iets in het signaal zit wat stoorde ofzo. Ik zou het anders ook niet weten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Automatische netwerkschakelaar inschakelen
1 Tik op Instellingen > Netwerk en internet > Wi-Fi.
2 Tik op Wifi-voorkeuren.
3 Tik op de schuifregelaar Automatische netwerkswitch en vervolgens op
INSCHAKELEN.
JennoKarin wrote:Wat fijn dat het is opgelost zeg! Je had een Ubee EVW321B geloof ik, mochten er meer mensen zijn met dit type modem en ook problemen ervaren in combinatie met hun Sony telefoon kunnen die zich hier melden!
Bij mij is eindelijk het probleem opgelost. Ik heb een nieuwe modem gekregen (conectbox) en nu heeft mijn sony wel wifi. Waarschijnlijk onze vorige modem te oud voor de nieuwste smartphones oid. Dat er iets in het signaal zit wat stoorde ofzo. Ik zou het anders ook niet weten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.