Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vanmorgen gesproken met helpdesk Sonos, zij hebben ‘uiteindelijk’ geconstateerd dat het probleem aan het modem (compal) ligt!
Die knappe koppen die uitgevonden hebben dat het probleem bij “de ander”, in dit geval Ziggo, ligt, geven toch wel aan wat het probleem is en waar het ligt? Of hebben ze een monopolie op die kennis?
Zou je de sonos speakers opnieuw willen installeren?
Een modem kan niet een update blokkeren.
Dus je modem is het probleem niet.
Je zou ook kunnen proberen om de update via een andere apparaat uit te laten voeren
Toch nog een keer Play 5 speaker eerste generatie teruggezet naar fabrieksgegevens. Daarna app Sonos s1 ap opnieuw gedownload, nieuw ‘systeem’ aangemaakt. Werkt perfect nu. Draaien nu als aparte app. Allebei de applicaties geven aan up to date te zijn. Allen bedankt voor het meedenken.
Vanmorgen gesproken met helpdesk Sonos, zij hebben ‘uiteindelijk’ geconstateerd dat het probleem aan het modem (compal) ligt!
Die knappe koppen die uitgevonden hebben dat het probleem bij “de ander”, in dit geval Ziggo, ligt, geven toch wel aan wat het probleem is en waar het ligt? Of hebben ze een monopolie op die kennis?
De Sonos helpdesk haalt nog steeds een probleem met multiple paden naar het Compal uit het verleden door elkaar met nieuwe problemen. Op het moment dat ze Compal en Ziggo horen zitten ze in een “time-loop”…
Je zou ook kunnen proberen om de update via een andere apparaat uit te laten voeren
Toch nog een keer Play 5 speaker eerste generatie teruggezet naar fabrieksgegevens. Daarna app Sonos s1 ap opnieuw gedownload, nieuw ‘systeem’ aangemaakt. Werkt perfect nu. Draaien nu als aparte app. Allebei de applicaties geven aan up to date te zijn. Allen bedankt voor het meedenken.
@Vlist was je bekend met S1 en S2 firmware en apps van Sonos? Nieuwere apparaten krijgen de S2 firmware maar hebben de nieuwe S2 app nodig, deze is alleen niet backwards-compatible. Als je dus nog oudere S1 apparaten in je netwerk hebt moet je die met de oude S1 beheren…
@Vlist was je bekend met S1 en S2 firmware en apps van Sonos? Nieuwere apparaten krijgen de S2 firmware maar hebben de nieuwe S2 app nodig, deze is alleen niet backwards-compatible. Als je dus nog oudere S1 apparaten in je netwerk hebt moet je die met de oude S1 beheren…
@Henno, dit was mij bekend, ik draaide al op twee applicaties, alleen, bleek achteraf dat de Play 5 speaker 1ste generatie de storing gaf. Gaf een melding in beide applicatie dat er een update nodig was. Nadat ik de speaker in fabrieksgegevens had teruggezet en ‘nieuw’ systeem had aangemaakt voor S1 werkte alles correct.
Ik heb ook problemen met het updaten van mijn Sonos playbase en Sonos play 1. Fout code is 1013 dat is iets met de firewall. Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat ik dan moet doen???