1
Vraag
2
Reacties
Snadert

Stamgast
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Sommige mail wordt geweigerd

In de mailaccount van mijn vrouw @Ziggo.nl wordt mail van sommige afzenders geweigerd. Met name van Eneco. Het maakt niet uit welke mailclient we gebruiken, iPhone, iPad of Macbook. De mail komt niet aan en wordt dus ook niet als spam behandeld of in de spambox gezet. Ik heb gecontroleerd of er regels zijn die bepaalde mail weigert. Zijn er niet. Navraag bij Eneco (mail voor 2 factor authenticatie) laat zien dat de mail geweigerd wordt door de Ziggo mailserver. Andere mail komt gewoon aan, geen enkel probleem, ook spam. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61276Posts
  • 4161Oplossingen
  • 15524Likes

Dat zou de spamfilter van Ziggo kunnen zijn of Eneco gebruikt nog niet de juiste instellingen voor DKIM, SPF en DMARC.

 

Stel je vraag met zoveel mogelijk informatie aan abuse@ziggo.nl , zij beheren de spamfilter en kunnen zien of er mails van Eneco geblokt worden en waarom.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61276Posts
  • 4161Oplossingen
  • 15524Likes

Dat zou de spamfilter van Ziggo kunnen zijn of Eneco gebruikt nog niet de juiste instellingen voor DKIM, SPF en DMARC.

 

Stel je vraag met zoveel mogelijk informatie aan abuse@ziggo.nl , zij beheren de spamfilter en kunnen zien of er mails van Eneco geblokt worden en waarom.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic