In de mailaccount van mijn vrouw @Ziggo.nl wordt mail van sommige afzenders geweigerd. Met name van Eneco. Het maakt niet uit welke mailclient we gebruiken, iPhone, iPad of Macbook. De mail komt niet aan en wordt dus ook niet als spam behandeld of in de spambox gezet. Ik heb gecontroleerd of er regels zijn die bepaalde mail weigert. Zijn er niet. Navraag bij Eneco (mail voor 2 factor authenticatie) laat zien dat de mail geweigerd wordt door de Ziggo mailserver. Andere mail komt gewoon aan, geen enkel probleem, ook spam. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat zou de spamfilter van Ziggo kunnen zijn of Eneco gebruikt nog niet de juiste instellingen voor DKIM, SPF en DMARC.
Stel je vraag met zoveel mogelijk informatie aan abuse@ziggo.nl , zij beheren de spamfilter en kunnen zien of er mails van Eneco geblokt worden en waarom.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat zou de spamfilter van Ziggo kunnen zijn of Eneco gebruikt nog niet de juiste instellingen voor DKIM, SPF en DMARC.
Stel je vraag met zoveel mogelijk informatie aan abuse@ziggo.nl , zij beheren de spamfilter en kunnen zien of er mails van Eneco geblokt worden en waarom.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.