Ik heb een contract met intermax Ik ontdek ja wifo groot sneller en goedkoper is Dus ik neem contact op met ziggo.
1e medewerker u kunt wijzigen maar dan vervalt uw korting
2e medewerker u kunt wijzigen met behoud van korting (mevr Celeste)
doe maar wijzig maar
krijg bevestiging, helaas heeft men mijn telefoonverbinding weggelaten
3e medewerker kan alleen maar volledig annuleren
krijg mail met volledige annulering
krijg ongevraagd mail met bevestiging oude abonnement incl telefoon
heeft iemand advies hoe ik een abonnement kan krijgen met de volgende inhoud
tv zoals het is
internet wifi groot
extra apparaten zoals het is
extra zenders zoals het is
bellen zoals het is
en dat alles voor de prijs van 87,75 per maand
en met behoud van de afgesproken korting (kan volgens mevr Celeste)
het lukt mij niet om dit goed geregeld te krijgen het gaat steeds niet goed bij Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo medewerker ziet vanzelf dit bericht en zal daar op reageren.
Dag @Hans Warners dat verloopt ook als een roller-coaster zie ik wel en de wijziging die je wilde is nergens te bekennen 😮 Daar werpen we natuurlijk een blik voor je op!
Zou je voor mij nog eens kunnen kijken naar het adres wat in je profiel vermeld staat? Klik hier om naar je profiel te gaan.
Het account dat ik voor mij heb, heeft namelijk al een aardige tijd geen Bellen in het abonnement zitten.
Hallo Ryan
ik heb de gegevens aangepast de naam ook het contract sttat nl op naam van mijn partners
Hallo @Hans Warners , bedankt voor het aanvullen van deze gegevens. Dat praat toch stukken makkelijker.
Het klopt dat we na de foutieve aanpassing eerst je abonnement moesten terugzetten naar de oude situatie. Deze administratieve stap terug was nodig om je telefoonnummer weer actief te zetten op je abonnement. Hadden we deze tussenstap niet genomen, dan was het lastiger geweest om administratief je telefoonnummer weer toe te voegen. Dus daarin heeft mijn collega goed gehandeld bij de herstelactie.
Via je eigen Mijn Ziggo account kun jij inderdaad niet je abonnement aanpassen zonder de korting te verliezen. Daarvoor heb je onze hulp nodig. Mijn collega Celeste heeft in deze specifieke situatie wel gelijk gehad. Via onze helpdesk (en hier) kan je abonnement aangepast worden naar Wifi Groot zonder je korting te verliezen. Dus op je verzoek heb ik dit nu ook gelijk voor je geregeld, inclusief je vaste telefoonlijn. Je krijgt straks van mij een bevestiging van deze aanpassing precies zoals je hierboven hebt aangegeven.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.