Vraag
Reacties
Hans Warners
Level 5

Sneller internet voor een lagere prijs

Ik heb een contract met intermax Ik ontdek ja wifo groot sneller en goedkoper is Dus ik neem contact op met ziggo. 
1e medewerker u kunt wijzigen maar dan vervalt uw korting

2e medewerker u kunt wijzigen met behoud van korting (mevr Celeste)

doe maar wijzig maar

krijg bevestiging, helaas heeft men mijn telefoonverbinding weggelaten

3e medewerker kan alleen maar volledig annuleren

krijg mail met volledige annulering

krijg ongevraagd mail met bevestiging oude abonnement incl telefoon 

heeft iemand advies hoe ik een abonnement kan krijgen met de volgende inhoud

tv zoals het is

internet wifi groot

extra apparaten zoals het is

extra zenders zoals het is

bellen zoals het is

en dat alles voor de prijs van 87,75 per maand

en met behoud van de afgesproken korting (kan volgens mevr Celeste)

het lukt mij niet om dit goed geregeld te krijgen het gaat steeds niet goed bij Ziggo

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
4 Reacties 4
CobusR
Level 11

Een Ziggo medewerker ziet vanzelf dit bericht en zal daar op reageren.

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dag @Hans Warners dat verloopt ook als een roller-coaster zie ik wel en de wijziging die je wilde is nergens te bekennen 😮 Daar werpen we natuurlijk een blik voor je op!

Zou je voor mij nog eens kunnen kijken naar het adres wat in je profiel vermeld staat? Klik hier om naar je profiel te gaan.
Het account dat ik voor mij heb, heeft namelijk al een aardige tijd geen Bellen in het abonnement zitten.

0 Kudos
Hans Warners
Level 5
Topicstarter

Hallo Ryan

ik heb de gegevens aangepast de naam ook het contract sttat nl op naam van mijn partners

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Hans Warners , bedankt voor het aanvullen van deze gegevens. Dat praat toch stukken makkelijker.

Het klopt dat we na de foutieve aanpassing eerst je abonnement moesten terugzetten naar de oude situatie. Deze administratieve stap terug was nodig om je telefoonnummer weer actief te zetten op je abonnement. Hadden we deze tussenstap niet genomen, dan was het lastiger geweest om administratief je telefoonnummer weer toe te voegen. Dus daarin heeft mijn collega goed gehandeld bij de herstelactie. 

Via je eigen Mijn Ziggo account kun jij inderdaad niet je abonnement aanpassen zonder de korting te verliezen. Daarvoor heb je onze hulp nodig. Mijn collega Celeste heeft in deze specifieke situatie wel gelijk gehad. Via onze helpdesk (en hier) kan je abonnement aangepast worden naar Wifi Groot zonder je korting te verliezen. Dus op je verzoek heb ik dit nu ook gelijk voor je geregeld, inclusief je vaste telefoonlijn. Je krijgt straks van mij een bevestiging van deze aanpassing precies zoals je hierboven hebt aangegeven.