Tandrios
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Snelheidsverhoging nog niet doorgevoerd

Helaas is de snelheid nog steeds 50mbit in plaats van 75mbit. Modem is meerdere malen gereset. Staat in de huidige vorm in bridge modus, maar switchen naar de reguliere modus werkt ook niet.

 

Klantenservice gebeld, die zeggen dat het normaal is en dat ik eigenlijk niet moet zeuren want ik heb toch internet? Top service!

 

Hebben jullie nog ideeën?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 367Reacties
  • 34Oplossingen
  • 71Likes

Zo te lezen heb je in ieder geval alles behalve stilgezeten @Tandrios ! Is het mogelijk om hem nog een keer uit bridge modus te halen, alle bekabelde apparatuur los te koppelen en enkel het apparaat waarmee je test bekabeld aan te sluiten? 

 

 

Ik heb de bootfile van je modem gecheckt maar deze staat wel op 75MB per seconde. Als het kan dan ontvangen we ook graag een foto van je aansluitpunt. 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46831Reacties
  • 2825Oplossingen
  • 10228Likes

Dan wordt het tijd dat er eens goed naar gekeken gaat worden.

Zij kunnen diep in de systemen en de nodige actie ondernemen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, vandaag langskomen in dit topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4256Reacties
  • 427Oplossingen
  • 1033Likes

Hey @Tandrios en welkom op onze Community 🙂 

Goed dat je het modem al eens hebt gereset en zelf al op onderzoek uit bent gegaan. Nu de oplossing nog! Als je leest dat de snelheid omhoog gaat dan wil je deze natuurlijk ook halen. Just to be sure: Je hebt een speedtest gedaan via de bekabelde internetverbinding rechtstreeks verbonden met het modem, toch? En zou je ook een foto toe kunnen voegen van je hoofdaansluiting op dit moment?

Verder heb ik je gegevens nodig om de administratie aan deze kant te checken. Op deze pagina kun je je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel (alleen moderators kunnen dit zien) 

We zien je reactie wel weer verschijnen!

Tandrios
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Bert & @Mariska 

 

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels mijn profiel bijgewerkt!

 

Speedtesten zijn van verschillende sites gedaan allemaal via een bedrade connectie, rechtstreeks verbonden vanaf het modem maar ook via mijn router. Zowel in bridge modus als regulier. Heb ook de modem van de stroom gehaald voor een kwartier, modem gereset en de kabels losgehaald en weer opnieuw bevestigd.

 

Momenteel staat het modem in bridge modus. Als ik dit weer om moet zetten, laat maar weten.

 

Bedankt!

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 367Reacties
  • 34Oplossingen
  • 71Likes

Zo te lezen heb je in ieder geval alles behalve stilgezeten @Tandrios ! Is het mogelijk om hem nog een keer uit bridge modus te halen, alle bekabelde apparatuur los te koppelen en enkel het apparaat waarmee je test bekabeld aan te sluiten? 

 

 

Ik heb de bootfile van je modem gecheckt maar deze staat wel op 75MB per seconde. Als het kan dan ontvangen we ook graag een foto van je aansluitpunt. 

 

Bekijk in context

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 5859Reacties
  • 396Oplossingen
  • 1035Likes

welk merk type router heb je?

Tandrios
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Lotte @anoniemforum 

 

Bedankt voor jullie reacties. Heb alles nogmaals losgekoppeld en terug gebracht naar de basis. Nu werkte het wel. Vermoed dat er toch ook iets niet helemaal goed stond in de router.

 

Hoe dan ook, alles werkt (ook in bridge modus).

 

Bedankt voor de hulp!

Uitgelicht topic